October 1, 2002
MrWeizel wrote: [quote=obelix][quote=MrWeizel][quote=obelix]Ni är alla medvetna om att denna tråden är lika med mobbning eller?
offentlighetsprincipen..
är man en offentlig person i sverige får man tåla lite mer 😉
Och skillnaden mellan att mobba lilla Nisse, och att mobba en kändis är?
Offenlighetsprincipen håller inte, det är mobbning lika fullt ut...
offentlighetsprincipen håller, hur FAN tror du annars att Pippirull kunde hålla på med Doktor Alban i 3 år??
dom blev stämda en 4-5 gånger, men alltid friad just pga offentlighetsprincipen 😉
sedan så definierar jag mobbing som regelbundna trackaserier av en person, sagt direkt till personen...
Enbart verbala förolämpningar är alltså mobbing? - Grattis åt ditt resonemang.
January 12, 2004
MrWeizel wrote: [quote=obelix][quote=MrWeizel][quote=obelix]Ni är alla medvetna om att denna tråden är lika med mobbning eller?
offentlighetsprincipen..
är man en offentlig person i sverige får man tåla lite mer 😉
Och skillnaden mellan att mobba lilla Nisse, och att mobba en kändis är?
Offenlighetsprincipen håller inte, det är mobbning lika fullt ut...
offentlighetsprincipen håller, hur FAN tror du annars att Pippirull kunde hålla på med Doktor Alban i 3 år??
dom blev stämda en 4-5 gånger, men alltid friad just pga offentlighetsprincipen 😉
sedan så definierar jag mobbing som regelbundna trackaserier av en person, sagt direkt till personen...
Så det är ok att mobba enligt offentlighetspricipen, men det inte ok annars?
February 25, 2002
Jo det är ok annars också. Vem har sagt att det inte är det? Han som blir mobbad? Men det är en demokrati ju, och han är ju lätt en minoritet i debatten. Så kör hårt och ha kul.... 👿 hehehe
Mitt bidrag blir Gollum, aka FameFactory-Sara
http://www.wale.se/sara/visabi......php?id=68
Tjejjen som är så stark efter att blivit dumpad att hon skriver 35 låtar om det, för att övertyga sig själv och alla... mmm säkert kommit över det.
June 28, 2001
Dhorum wrote: Jo det är ok annars också. Vem har sagt att det inte är det? Han som blir mobbad? Men det är en demokrati ju, och han är ju lätt en minoritet i debatten. Så kör hårt och ha kul.... 👿 hehehe
Mitt bidrag blir Gollum, aka FameFactory-Sara
http://www.wale.se/sara/visabi......php?id=68
Tjejjen som är så stark efter att blivit dumpad att hon skriver 35 låtar om det, för att övertyga sig själv och alla... mmm säkert kommit över det.
hon påminde lite om angelina jolie, och jag såg en nice brud som var ruskigt lik henne idag på bussen, var ju tvungen att sätta mig illa kvikt för att inte köra en "fällkniv"
June 3, 2001
Dhorum wrote: Mitt bidrag blir Gollum, aka FameFactory-Sara
Urban.. va fult det är med qvinns som har baouta tatueringar. :arg:
Som hon som var med i Mila Medusa eller vad det hette.
Edit och edit till Matz inlägg under:
Inget fel på henne inte. 🙂
February 25, 2002
Metz wrote: vafasen är alla här GAY lr det är väl inget större fel på henne förutom att hon har varit med i världens största TV-plåga men annars så 😀
Om du syftar på FF-sara så är det väl ok om man tycker det är snyggt med ett bananansikte. Hittade ingen bild i profil men shit!! Kolla på programet. Och GAY,,, njaaa inte riktigt. Men kräsen. Lämnar andrahandssorteringen och skadat gods till er andra.
January 28, 2003
Shinji wrote: [quote=MrWeizel]sedan så definierar jag mobbing som regelbundna trackaserier av en person, sagt direkt till personen...
Enbart verbala förolämpningar är alltså mobbing? - Grattis åt ditt resonemang.
letar och letar efter det ställe där jag skrev att det bara var verbala förolämpningar, men nä jag hittar fan inte det...
menade trackaserier överlag, såväl psykiska som fysiska.. så sluta ta så jävla mycket förgivet...
May 22, 2001
Dhorum wrote: Mitt bidrag blir Gollum, aka FameFactory-Sara
Var väl inge fel på henne...
September 13, 2002
DraGoN wrote: [quote=Dhorum]Mitt bidrag blir Gollum, aka FameFactory-Sara
February 25, 2002
heimdal wrote: [quote=DraGoN][quote=Dhorum]Mitt bidrag blir Gollum, aka FameFactory-Sara
Smaken är som baken... hårig.
Fotot är dock endast till för att ni skall förstå vem som menas, tycker inte själv att kortet är så farligt. Men har sett mer än det och det är ju kul att man inte behöver vara snygg för att lyckas.
Ett till bidrag är ju helt klart tjejjen i Coyote Ugly.. Hur fick hon rollen?
http://www.fastfunpages.com/02/09/kugly/ugly.jpg
December 2, 2001
Mindre vacker: http://www.aftonbladet.se/noje.....7919-0.jpg
3 Guest(s)