June 17, 2001
http://www.zon.se/nww/bilder/t.....pennor.jpg
Mycket mer än LOOOOOL har jag inte att säga!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Min dotter kladdade ner min furu byro med oljekritor... Gissa om det var tufft att ta bort.
Sen blev det sexiga ljusafläckar efter att jag har skurat med en svamp.
PS. Jag blir lite ledsen över "Jävla Dampunge" inlägget...
Nåja, bäst att jag behåller resten av mina känslor ang det inlägget för mig själv!!!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
Jag tycker att det var en kul bild även om tilltaget inte var helt lyckat...men barn i denna ålder förstår inte konskevensen av deras handling.
Däremot så håller jag med Wigger om det lilla inlägget...att skriva j***a dampunge var inte helt lyckat måste jag rent spontant säga..
Alla har vi varit små och gjort ett och ett annat bus som kanske inte har varit helt lyckade
September 8, 2001
On 2002-03-22 18:20, [NH] WIGGER wrote:
http://www.zon.se/nww/bilder/tuschpennor.jpgMycket mer än LOOOOOL har jag inte att säga!
Men jag måste säga att hon har kamoflerat lillsyrran bra mot bakgrunden...
July 16, 2001
Ja, jag vet vad DAMP är. Kallas även ADHD som står för "Attention Deficit Hyperactivity Disorder". En av mina kusiner lider av ADHD. Inget man direkt säger till en med sjukdomen.
Men nu handla det om en rolig bild.
Varför ta allt så jäkla allvarligt?
Bara för att du inte kan ta kritik av mej Joacim, så behöver du inte skriva "VÄX UPP" till mej här på forumet. Vi kan ju ta det via mail. (som jag har skickat till dej men du inte vågat/velat svara på ännu, det var 3 veckor sen jag skicka mailet).
Vem är det som ska växa upp?
[ Detta Inlägg ändrades av: frallz den 2002-03-24 17:46 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: Jocke aka [NH] Joacim VON Anka den 2002-03-25 14:05 ]
September 12, 2001
On 2002-03-24 17:37, frallz wrote:
Ja, jag vet vad DAMP är. Kallas även ADHD som står för "Attention Deficit Hyperactivity Disorder". En av mina kusiner lider av ADHD. Inget man direkt säger till en med sjukdomen.Men nu handla det om en rolig bild.
Varför ta allt så jäkla allvarligt?Bara för att du inte kan ta kritik av mej Joacim, så behöver du inte skriva "VÄX UPP" till mej här på forumet. Vi kan ju ta det via mail. (som jag har skickat till dej men du inte vågat/velat svara på ännu, det var 3 veckor sen jag skicka mailet).
Vem är det som ska växa upp?
[ Detta Inlägg ändrades av: frallz den 2002-03-24 17:46 ]
Så bra att du vet vad det betyder...därför är det extra lågt att yttra sådana kommentarer på "skoj" ändå.
July 16, 2001
Jag tycker heller inte att det är speciellt "skoj" när någon säger "jävla dampunge" till någon, men det är en ganska vanlig kommentar och bör inte ses så allvarligt eller som ett personangrepp, utan det bör mest ignoreras. Det är vad jag tycker iaf, sen får ni ta det så hårt ni vill...
2 Guest(s)