December 11, 2002
macrus wrote: http://www.minis.se/default.as.....arid=20,34
Billigt! Att den gör 85km/h är GALENSKAP! ..man lär ju ligga i diket ganska snabbt om man ska köra så fort. 😛
http://www.minis.se/default.as.....arid=17,43 110km/h är ännu värre :bgrin:
February 11, 2004
February 12, 2003
Swinger wrote: [quote=ZIre]woot det där verkar bara farligt. skaffa en volvo istället, det är ett riktigt fortskaffningsmedel det!
Sitter hellre på en gris i 10 knyck ist för i en gammal volvo, mer värt att dö på en mini bike än att åka volvo...
Yeah, word to that, li'l india. 🙂
October 24, 2002
Tindy wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Deuterium]Alla hastigheter över 45km/h är obehagliga enligt mig. Körde en crossmodel riktigt snabbt, kändes som man skulle trilla bara man svängde styret ett par centimeter...
Som ja sa där uppe angående mitt tillstånd.. Men samtidigt, kör ja en del saker på två hjul.. Inte ofta man svänger på styret i hastigheter uppe i 45 km/h å över... 😉
70-80 är inga problem, men över 100 så börjar det bli jobbigt (På cross/moppe/motorcykel alltså, inte på dessa)
Går inte att jämföra en sekund, dämpningen är helt annorlunda, vilket jag tror påverkar mest, dessutom uppstår inte balansen på samma sätt tack vare att den är så låg.
October 25, 2003
Deuterium wrote: [quote=Tindy][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Deuterium]Alla hastigheter över 45km/h är obehagliga enligt mig. Körde en crossmodel riktigt snabbt, kändes som man skulle trilla bara man svängde styret ett par centimeter...
Som ja sa där uppe angående mitt tillstånd.. Men samtidigt, kör ja en del saker på två hjul.. Inte ofta man svänger på styret i hastigheter uppe i 45 km/h å över... 😉
70-80 är inga problem, men över 100 så börjar det bli jobbigt (På cross/moppe/motorcykel alltså, inte på dessa)
Går inte att jämföra en sekund, dämpningen är helt annorlunda, vilket jag tror påverkar mest, dessutom uppstår inte balansen på samma sätt tack vare att den är så låg.
🙄
March 7, 2004
Mean Machine wrote: [quote=Swinger][quote=ZIre]woot det där verkar bara farligt. skaffa en volvo istället, det är ett riktigt fortskaffningsmedel det!
Sitter hellre på en gris i 10 knyck ist för i en gammal volvo, mer värt att dö på en mini bike än att åka volvo...
Yeah, word to that, li'l india. 🙂
101 :hb:
February 12, 2002
Tindy wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Deuterium]Alla hastigheter över 45km/h är obehagliga enligt mig. Körde en crossmodel riktigt snabbt, kändes som man skulle trilla bara man svängde styret ett par centimeter...
Men är du tokig? Idag har ja landat å är vid mina sinnesfullabruk (:roll:). Iaf, menar du verkligen att du använder stryret mer än bara några milimeter när du är uppe i hastigheter över 70 på cross/moppe/motorcykel!! Hur brukar det funka tycker du? Som att köra bil? 😀 Skulle gjärna vilja se på hur de går för dig när du är ute å kör å svänger på styret uppemot en centimeter i 70-80 som nu inte var några problem.. 😉
October 25, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Tindy][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Deuterium]Alla hastigheter över 45km/h är obehagliga enligt mig. Körde en crossmodel riktigt snabbt, kändes som man skulle trilla bara man svängde styret ett par centimeter...
Men är du tokig? Idag har ja landat å är vid mina sinnesfullabruk (:roll:). Iaf, menar du verkligen att du använder stryret mer än bara några milimeter när du är uppe i hastigheter över 70 på cross/moppe/motorcykel!! Hur brukar det funka tycker du? Som att köra bil? 😀 Skulle gjärna vilja se på hur de går för dig när du är ute å kör å svänger på styret uppemot en centimeter i 70-80 som nu inte var några problem.. 😉
Jag syftade inte riktigt på att man skulle svänga med stryret, utan bara att det inte är några problem att köra i de hastigheterna 😛
February 12, 2002
Biblo wrote: Har en sån där godbit i ett garage. Kul leksak och snygg prydnad. De är skoj men polisen kan vara grining om de tar en har jag hört.
Va gäller för regler för sånna där då, eller är de samma som för en cross å liknande att de inte får framföras på allmän väg?
November 9, 2002
fanns ju även några fyrhjulingar på den siten...
finns det några "riktiga" fyrhjulingar som räknas som moppe eller mc så man får köra me dom på allmän väg o allt d där?
EDIT: ok då... d va visst bara o söka lite på "fyrhjuling" på altavista så fick man lite info... hade för mig att man bara fick använda dom på privat mark etc, men d verkar va fel i många fall...
3 Guest(s)