January 23, 2002
BelGarath wrote: http://img-2.irc-galleria.net/.....293285.jpg
[Image Can Not Be Found]
Edit: Bella tog bort bilden jag kommenterade så jag tog bort kommentaren 🙄
September 7, 2003
fett taskigt att ni anklagar dom för att vara nazister och för att vara fula ...
Att dom är fula kan jag gå med på, för det är dom verkligen, men ingen verkar ju känna dom så ni vet ju inte om dom är nazister...
Skulle det vara så kul om du la upp en bild på dig och alla sa att du va nazist ?
October 27, 2001
.doedels wrote: fett taskigt att ni anklagar dom för att vara nazister och för att vara fula ...
Att dom är fula kan jag gå med på, för det är dom verkligen, men ingen verkar ju känna dom så ni vet ju inte om dom är nazister...
Skulle det vara så kul om du la upp en bild på dig och alla sa att du va nazist ?
Då har vi identifierat en av dem. (J/K) 😉
Endel uttrycker sina åsikter med ord, andra med våld, vissa visar den med kläderna.
Fast om det nu var en pjäs kan vi ju pusta ut och bara erkänna att de skaffat redigt verklighetstrogen rekvisita (se kläder och fjortistjej). 😛
July 14, 2003
Elias667 wrote: Fyfaen va illa... tjejerna är ju iofs värst, de där kommer säkert hänga runt (och utnyttjas) av sådana där brända offer hela sitt liv
Gäller inte det tjejer som hänger runt övriga gäng av diverse "kvaliteer" oxo? [inga exempel givna...ni fattar ändå]
3 Guest(s)