December 22, 2003
Jag VARNAR er som fan.
Jag råkade göra misstaget att klicka på skiten för jag satt i telefon och inte riktigt tänkte på vad jag gjorde.
Viruset sprids fort som fa n på quakenet.
SÅ klicka INTE på följande länk om ni får den på quakenet
:arg: :arg: http://kathrinee.***.pl/fu**y.jpg :arg: :arg:
Edit:: Om du varnar för ett virus...varför slänger du då med länken i "skarpt" läge i inlägget då för?
//skiroy
October 1, 2002
Jaha, men är det säkert att klicka på länken du tog med nu? - Eller är det enbart farligt om man klickar på länken via mIRC?
Lite illa formulerat.
Edit: Såg att Skidan editerat om adressen nu.
Till trådskaparen: Tänk dig för innan du slänger upp en adress så där igen, bitte.
Jag vet inte om jag får skylla mig själv nu, men i tron om att den adress du postade inte var "farlig" tryckte jag såklart på den av nyfikenhet. Detta beroende på att jag misstolkade ditt inlägg (vilket säkert även många andra gjorde)
Nu blir det till att tanka virusprogram, tack så mycket för att du förgyllde min kväll :arg:
October 6, 2003
m00pid00 wrote: Explorer sucks?
Mozilla r0x?
och det har vad med att din dator kan få virus att göra?
Lackar nästan lite på att varenda jävel klagar på Windows. Snälla koda ett eget operativsystem.
Dessutom funkar Windows XP bra. Aldrig krånglat för mig, om det har gjort det har det varit mitt eget fel.
September 4, 2002
BearznaiL wrote: [quote=m00pid00]Explorer sucks?
Mozilla r0x?
Lackar nästan lite på att varenda j**el klagar på Windows. Snälla koda ett eget operativsystem.
Dessutom funkar Windows XP bra. Aldrig krånglat för mig, om det har gjort det har det varit mitt eget fel.
Med tanke på att ett och annat annat "mIRC-virus" har använt säkerhetshål i Explorer förmodar jag att det endast angriper om man använder Explorer som browser. Nå?
February 21, 2003
Mozilla r0x?
Lackar nästan lite på att varenda j**el klagar på Windows. Snälla koda ett eget operativsystem.
Han syftade på browsern och inte os:et, eller?
January 23, 2002
Har ni funderat på att det kanske är så att bara för att IE är så välanvänd browser så sitter hur många som helst å letar säkerhetsluckor och skriver virus för dem å så.
Om istället Netscape eler Mozilla eller nån annan hade haft lika stor marknadsandel så tror jag att nästan lika många hade letat hål i dom också å skrivit virus för dem hålen.
Och då hade de läsarna var lika urusla de med enligt många här.
Börjar tröttna så smått på allt klankande på IE och Windows.
Visst, inget av dem är perfekta men det hade nog inte något annat operativ eller program heller varit om det hade utsatts för lika många försök när det gäller att knäckas.
Och nej, jag har inte levt med Windows/DOS hela livet, använder/har använt bl.a. både Linux och OS/2 Warp.
I veckan även pillat lite på en UNIX-server 😀
September 4, 2002
Twinsen wrote: [quote=BearznaiL][quote=m00pid00]Explorer sucks?
Mozilla r0x?
Han syftade på browsern och inte os:et, eller?
Korrekt.
November 26, 2002
Steel wrote: Har ni funderat på att det kanske är så att bara för att IE är så välanvänd browser så sitter hur många som helst å letar säkerhetsluckor och skriver virus för dem å så.
Om istället Netscape eler Mozilla eller nån annan hade haft lika stor marknadsandel så tror jag att nästan lika många hade letat hål i dom också å skrivit virus för dem hålen.
Och då hade de läsarna var lika urusla de med enligt många här.
Börjar tröttna så smått på allt klankande på IE och Windows.
Visst, inget av dem är perfekta men det hade nog inte något annat operativ eller program heller varit om det hade utsatts för lika många försök när det gäller att knäckas.
Och nej, jag har inte levt med Windows/DOS hela livet, använder/har använt bl.a. både Linux och OS/2 Warp.
I veckan även pillat lite på en UNIX-server 😀
samma sak gäller när man försöker använda det utan att knäcka det antar jag
March 10, 2002
Mozilla r0x?
Alltså, jag kör mozilla på min laptop där jag har windows.
Lackar på varenda jävel som öppnar munnen innan de tänker. 😉
1 Guest(s)