November 12, 2002
http://www.gt.se/index.jsp?a=168646
fy fan asså
hade jag varit asså jag hade blivt sur som fan o hoppat på dom vakterna
att se barnen gråta o se medans sin mamma blir misshandlad
vad tycker ni om detta ???
MVH Trunks
January 22, 2002
Har väldigt svårt att tänka mig att ordningsvakterna går in och agerar på det sätt helt omotiverat. Men som vanligt skildras ju bara en sida av historien. Säkerligen använde de mer våld än vad som hade behövts men helt omotiverad misshandel handlar det knappast om....
January 14, 2002
fastbullit wrote: det hade varit kickass direkt om det varit som det står där på expressen 😕 tvivlar på det men jag hade inte bangat på att gå in o göra en powerkick i solar på en av dem 🙂
om jag hade kamera, videokamera hade jag fotat så mycket jag kunnat för att få riktiga bevis som inte fan går att förneka... en kick eller 2 på ett par vakter och du får dryga böter å en massa skit på dig själv
September 28, 2003
Quarzi wrote: [quote=fastbullit]det hade varit kickass direkt om det varit som det står där på expressen 😕 tvivlar på det men jag hade inte bangat på att gå in o göra en powerkick i solar på en av dem 🙂
om jag hade kamera, videokamera hade jag fotat så mycket jag kunnat för att få riktiga bevis som inte fan går att förneka... en kick eller 2 på ett par vakter och du får dryga böter å en massa skit på dig själv
jag hade tyvärr inte kunnat hålla mej 🙂 dessutom är det ganska försvarbart att hjälpa andra som blir misshandlade även om man inte är direkt inblandad 8)
November 12, 2002
jag skulle fan med hjälp till där asså slåt skiten ur dom
har så mycket vittne där ute så det är lungt...
att slå en mamma o låta barnen se på är det VÄRSTA SOM KAN HÄNDA
.hände en gång mig när jag var lite. kommer inte ihåg riktigt men jag var på landet o så plockade min mamma jordgubar så såg jag en gubbe börja bråka med min mamma varför vet jag inte har frågat henne men hon vill inte prata om det säger hon... men sen dess har jag aldrig låtet nån annan tala illa eller skrika åt henne...eller bråka med henne
d
stor respekt ska man ha
MVH Trunks
March 10, 2002
fastbullit wrote: [quote=Dehman]Hade jag sett det hade jag sparkat vakterna HÅRT sen sprungit iväg. =)
no way! its a cowards way
Vem fan bryr sig? Är det inte fegt att 3 vakter hoppar på en kille? Är det inte fegt att män (antar att i.a.f. någon var det) slår kvinnor?
September 28, 2003
Dehman wrote: [quote=fastbullit][quote=Dehman]Hade jag sett det hade jag sparkat vakterna HÅRT sen sprungit iväg. =)
Vem fan bryr sig? Är det inte fegt att 3 vakter hoppar på en kille? Är det inte fegt att män (antar att i.a.f. någon var det) slår kvinnor?
mm men betyder det att alla ska vara fega för att många är det?
March 10, 2002
fastbullit wrote: [quote=Dehman][quote=fastbullit][quote=Dehman]Hade jag sett det hade jag sparkat vakterna HÅRT sen sprungit iväg. =)
mm men betyder det att alla ska vara fega för att många är det?
Men nu prata jag om att dessa vakterna var fega... Jag skulle ju inte gå fram och slå någon oprovocerat och springa iväg direkt.
2 Guest(s)