September 28, 2003
Dehman wrote: [quote=fastbullit][quote=Dehman][quote=fastbullit][quote=Dehman]Hade jag sett det hade jag sparkat vakterna Hà RT sen sprungit ivÀg. =)
no way! its a cowards way
Vem fan bryr sig? Ăr det inte fegt att 3 vakter hoppar pĂ„ en kille? Ăr det inte fegt att mĂ€n (antar att i.a.f. nĂ„gon var det) slĂ„r kvinnor?
mm men betyder det att alla ska vara fega för att mÄnga Àr det?
Men nu prata jag om att dessa vakterna var fega... Jag skulle ju inte gÄ fram och slÄ nÄgon oprovocerat och springa ivÀg direkt.
det sade du ju
March 17, 2002
September 12, 2001
High Density wrote: Artikeln verkar vÀldigt vinklad,man talar bara om vad vakterna gjort vilket ioförsig verkar helt sjukt,men ocksÄ vÀldigt konstigt att de skulle misshandla nÄgon pÄ det viset utan provokation.
Dock sÄ finns det vakter som har misshandlad folk utan provokation.
Nu Àr inte alla vakter rötÀgg men dom finns.
SÄdana typer Àr vÀldigt smÄ mÀnniskor med stora komplex frÄn barndomen.
Mer eller mindre.
March 11, 2003
Merparten av de vakter jag har trÀffat pÄ Àr klart puckade. MÄnga av dem har sökt in pÄ polisskolan, och inte kommit in. SÄ att det finns en hel del "wannabe cops" som tror de har befogenheter de inte har, Àr vÀl ingen nyhet. TyvÀrr slickar de polisrXv sÄ mycket, att polisen oftast ser dem som sin lilla extrastyrka som kan hÄlla buset stÄngen. En klart olÀmplig situation, dÄ inte heller poliskÄren Àr sÄ helylle direkt. KÄranda och handboll har förstört svenska polisen.;)
February 3, 2003
Att vakter brukar vara skumma i skallen Àr vÀl inte ovanligt...
Men detta var extremt... Hade nog blivit mest chockad om jag sett det, har för mÄnga mentala spÀrrar...
Folk som har arne ankas samlade album kanske kommer ihÄg att det finns ett avsnitt nÀr arne anka pÄstÄr att portvakter Àr den felande lÀnken.
January 14, 2002
Shinji wrote: Ja, den artikeln var vĂ€l mer eller mindre vinklad. đ
Vakterna mÄ ha betett sig klumpigt, men jag tvivlar pÄ att vissa i den dÀr familjen var helt oskyldiga.
Shit happens.
tror ej att de förtjÀnade att bli slagna och hanfÀngslade samt tagen till en cell för att sitta dÀr i 3 timmar iaf. dÄ mÄste man typ varit med i nÄtt upplopp eller liknande :bgrin:
October 1, 2002
Quarzi wrote: tror ej att de förtjÀnade att bli slagna och hanfÀngslade samt tagen till en cell för att sitta dÀr i 3 timmar iaf. dÄ mÄste man typ varit med i nÄtt upplopp eller liknande :bgrin:
Som sagt, i mitt tycke Àr artikeln grymt vinklad.
Jag finner det VĂLDIGT osannolikt att alla i familjen var medgörliga nĂ€r tumultet uppstod.
Visst finns det rötĂ€gg inom den Ă€rorika vĂ€ktarkĂ„ren i landet ( đ ), men min erfarenhet sĂ€ger mig att sĂ„ lĂ€nge man Ă€r samarbetsvillig och hĂ„ller sig i skinnet sĂ„ kan situationer likt denna aldrig uppstĂ„.
3 Guest(s)