February 12, 2003
Jo, nyss på lektionen.
Det hela började med att hip-hop-wiggrarna kastade snus och dyl., och jag är inte känd i min skola för att vara snäll, så jag ställde mig upp och skrek "Vad fan var det för fel på ditt hemland, jävla kuksugare" och syftade på att han var invandrare (vilket jag också är, nästan, andra generation...), då får hiphoparen nån jävla snetändning och hoppar på mig.
Vad gör jag? Inget, jag bara sitter och tänker "Ja, nu kan jag anmäla honom för misshandel" samtidigt som han slår mig på ryggen, och inte så löst heller.
Så, har jag begått nåt brott? Ska jag anmäla honom?
Saknar ni nåt så säg till.
February 25, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=KorSpo]Skulle inte du skaffa en tjej? Sluta leka fjant isåfall 😀
Äh... Orkar inte slåss...
Dhorum: Jag menar... Det är våld iaf, och jag hatar snubben, skulle vilja sätta dit honom.
Ja det kan jag verkligen förstå,, jag hatar nästan alla.
Men du får allt komma med mer än det där,, du kommer att bli utskrattad i snuthuset... 😀
Jag skulle nog ha en liten annan taktik om det var någon jag ville åt. 👿
Pjol tycker jag..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 10, 2003
February 12, 2003
Dhorum wrote: Jag tror däremot att det skulle ge mer resultat att ta ett snack med er rektor,, men då kommer du ju å andra sidan att få feting spö för att du är en goolkärring...
Äh, fan, jag känner min rektor... Ska nog snacka med honom...
So what om jag blir utskrattad, om man inte försöker vet man aldrig, eller hur? Och skit samma om han åker fast eller inte... Jag har försökt iaf.
3 Guest(s)