June 28, 2001
heimdal wrote: precis när livet känns bra så kommer verkligheten å rape'ar en stenhårt i röven..
sen dör man
yepp
[Image Can Not Be Found]
kan inte komma ihåg vad som hände när jag fylde 19 men jag tror inte det hände nått speciellt.
kommer förmodligen inte hända nått speciellt när jag blir 20 heller.
hoppas på det bästa och förbered dig för det värsta, mitt motto varje dag jag vaknar.
January 6, 2003
drotz2000 wrote:
Tjo!Inga bra kläder att ha på sig? Det var nog den sämsta ursäkten jag hört. Han kunde juh kommit på förfesten iallafall o grattat dig o umgåtts lite innan ni gick ut. Ingen som tvingar ut honom på krogen.
Det tycker fan jag med jag ska fan ta ett räjält snack med honom imorgon. :arg:
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
September 13, 2002
jag slutade fira födelsedag när ja flyttade hemifrån. dvs när ja va 21.. ´
det e bara att ge fan i bjuda ngn.. klart överreklamerat, varför firar man egentligen (citat): bara föratt fira att man lyckats överleva ett år till eller? " gratis klantarsel, du lyckade överleva ett år till!"
February 11, 2001
Har ni inte insett att födelsedagar är relativt tråkiga efter 15-16 års åldern.
Jag fyllde 20 år under en eldstrid ute i skogen. Hur kändes det då? Vakna upp på 20 års dagen av en massa AK5:or som smattrar i nacken.
Inse. Lägg ner det där med födelsedagarna. Jag klarar mig med ett grattis från vänner och bekanta. Och sedan så är det nog. Huh!
July 17, 2002
JCLAESON wrote: Ninjawhistler lite dubbelmoral eller??Först tyckte du det var tråkigt.."fick bara 300 spänn" sen säger du attd et är överreklamerat..ehh....
Men visst har du rätt i det senaste födelsedagar e roligt tills man fyller 15 typ
Jag menar inte att min födelsedag var överreklamerad. Tänker mer på att hysterin över att fylla år är det. Jag kom inte ihåg att jag fyllde år förrän farfars vykort damp ner i brevlådan dagen innan.
Det jag menar är väl att ska man göra något så ska man göra det ordentligt. Inte lite halvdant bara för principens skull. Man ska fira för att verkligen fira, inte bara för att man måste. Firar gör man spontant, inte för att man måste. (nu skrev jag nog samma dumma sak tre gånger i rad. Ehm... Trött efter Maiden igår. Körde hem från Stockholm direkt efter)
Men i alla fall... Jag önskar man kunde bojkotta julen, födelsedagar, påsken och allt sånt tjafs. Känns så tamt.
Ninja?
January 6, 2003
The Whistler wrote:
Ninja?
Har du möjligtviss kollat vad du har för avatar på senaste tiden.
Ska bara säga att det plötsligt ser lite ljusare ut. Ringde till min killkompis och ville träffa honom och då svfarade någon helt främmande brud. Sen när jag fick prata med honom sa han att det var en GO Go brud rån stället han va på dagen inna och de hade precis kommit ut från duschen så jag tror nog inte han är specielt trogen mot sin tjej. Jag vet inte om jag ska berätta vad jag vet eller hålla käften om det svårt val
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
July 17, 2002
The Dragon wrote: [quote=The Whistler]
Ninja?
Ska bara säga att det plötsligt ser lite ljusare ut. Ringde till min killkompis och ville träffa honom och då svfarade någon helt främmande brud. Sen när jag fick prata med honom sa han att det var en GO Go brud rån stället han va på dagen inna och de hade precis kommit ut från duschen så jag tror nog inte han är specielt trogen mot sin tjej. Jag vet inte om jag ska berätta vad jag vet eller hålla käften om det svårt val
Ah, min avatar... Hmmz... Jag är en CS-LAN-terrorist på bilden. =)
Go-go-flickor är heta...
Jag tycker det är för lite skottpengar på korkade människor i Sverige. Tänk vad trogna alla skulle vara om det var skottpengar på otrohet. Vill man inte ha sin partner längre så gör man slut. Svårare än så är det inte. Annars är det bara att ställa dem mot väggen och ge dem ett nackskott i pannan. Hoppas ingen tar illa upp över mitt något brutala sätt att resonera.
January 6, 2003
Nu är de och festar på nån privat fest som han blev bjuden på. Han fick ta med en person (eller det är vad ha sa till mig) och så går han min andra kompis plus hans bardomskompis (som han typ tycker är en idiot nuförtiden) på festen och trots att han lovade att han skulle göra upp för att han inte kunde va med på min födelsedag ikväll så gör han det här bara ska nog dra mig ur ahans företag som jag ändå inte får ut nått av och har finansierat ungefär hälften ca 10000 kr kan använda dem för att bjuda min tjtjkompis på midag eller nått.
June 28, 2001
The Whistler wrote: [quote=The Dragon][quote=The Whistler]
Ninja?
Ah, min avatar... Hmmz... Jag är en CS-LAN-terrorist på bilden. =)
Go-go-flickor är heta...
Jag tycker det är för lite skottpengar på korkade människor i Sverige. Tänk vad trogna alla skulle vara om det var skottpengar på otrohet. Vill man inte ha sin partner längre så gör man slut. Svårare än så är det inte. Annars är det bara att ställa dem mot väggen och ge dem ett nackskott i pannan. Hoppas ingen tar illa upp över mitt något brutala sätt att resonera.
hmm, Nackskott i pannan. det är inte 1 fysisk lag du behöver bryta för att lyckas med det.
January 3, 2001
Och hur kul är det att fylla skoter i den södra delen av landet ? 🙂
Nej men fan gaska upp er allihopa livet går trots allt vidare. Dragon förstår din besvikelse men va fan det ljusnar snart hittar du nån annan och kan tjäna dina egna stålar så du kan göra det du vill...
3 Guest(s)