Misslyckad födelsedag|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Misslyckad födelsedag
Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
sp_UserOfflineSmall Offline
361423
June 30, 2003 - 8:05 am
sp_Permalink sp_Print

jag brukar få hem hela (vad som återstår i alla fall) släkten när jag fyller år. Men eftersom att man träffat dem dagen innan (fyller år den 25e dec) så e det sak samma... Brukar mest flumma runt 😉

Ingen man känner som brukar vara hemma den dagen heller... så man kan inte festa ;(

snok3n
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 115
361424
June 30, 2003 - 8:27 am
sp_Permalink sp_Print

Kan ju ge dig rådet att INTE berätta för din tjejpolare , då mister du en kompis , och det är ingen brud värd. Snacka med din polare först.

EDIT: Eh trött på morgonen :P.

oizo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 602
361435
June 30, 2003 - 9:10 am
sp_Permalink sp_Print

Darth Oski wrote: [quote=Mattias aka [NH]TheGhozt] Jag fyllde 20 år under en eldstrid ute i skogen. Hur kändes det då? Vakna upp på 20 års dagen av en massa AK5:or som smattrar i nacken.

Va?! Är du nån slags rambo eller?!

är du helt gömd bakom den där dator skärmen eller?!!... hört talas om nått som heter LUMPEN?

tiggre
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 739
361446
June 30, 2003 - 9:30 am
sp_Permalink sp_Print

livet är skit... har haft mina up's n down's... nu sitter man här... hus, lilltjej å sambo... å två kissar å kombi... hehe

din tid kommer mannen... den kommer... du är "bara" 18år...

säger bara det... 20-23 var de klart roligaste åren... hade dessutom feta rutor på magen som idag förvandlads till blobb 😉 HEHE

och du... inget blir bättre om du skvallrar bakom ryggen till en tjej du gillar, vad för bild får hon av dig då?

P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64

The Dragon
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 938
361467
June 30, 2003 - 10:04 am
sp_Permalink sp_Print

Det var ingen go go brud det var tjejen i fråga med tillgjord röst hon ville veta hur ärlig jag var mot henne.
Hon sover med min andra "kompis" :arg: för tillfälet ska snart ringa och väcka dem nu. Jag och tjejen ska ut på lunch tillsammans. Har hon lovat iallafall. Fan om kompisen kommer emmellan då fan ska ha få på käften. Och snok3n värför skulle jag inte berätta om han nu var otrogen vilket han varit mot alla sin tjejer utom mot just denna. Hon e ju min kompis också lika mycket som killen är så om hon får reda på att jag visste att han var otrogen utan att säga nått så blir hon ovänn med mig och det är fan nästan värre. 😕

Vad jobbigt det är att säga killen eller tjejn det blir så j*kla svårt att hänga med så hädaneer kmmer de heta Kalle och Kajsa (påhittade namn ej deras riktiga) laugh .

Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71

tiggre
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 739
361487
June 30, 2003 - 10:21 am
sp_Permalink sp_Print

- quote -
"Kan ju ge dig rådet att INTE berätta för din tjejpolare , då mister du en kompis , och det är ingen brud värd. Snacka med din polare först. "
- end quote -

fel fel fel fel... det är två polare... "kalle å kajsa"...

och tro mig, ibland kan tjejpolare vara 2000ggr mer värd en en killpolare...
(hade den värderingen en gång i tiden, no more)

well... lycka till grabben, gå inte ner dig för en brud bara... inte som nån dött...

P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64

The Whistler
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 936
361489
June 30, 2003 - 10:22 am
sp_Permalink sp_Print

Redfaction wrote: Fan va gammal jag känne rmig, jag fyllde 25 den 22 juni..:)

Jag fyllde 19 den 22:e juni, så... Grattis! =)

The Whistler
Kommer du hit ofta?
Medlem
361493
June 30, 2003 - 10:26 am
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: [quote=The Whistler][quote=The Dragon][quote=The Whistler]

Ninja?

Har du möjligtviss kollat vad du har för avatar på senaste tiden.

Ska bara säga att det plötsligt ser lite ljusare ut. Ringde till min killkompis och ville träffa honom och då svfarade någon helt främmande brud. Sen när jag fick prata med honom sa han att det var en GO Go brud rån stället han va på dagen inna och de hade precis kommit ut från duschen så jag tror nog inte han är specielt trogen mot sin tjej. Jag vet inte om jag ska berätta vad jag vet eller hålla käften om det svårt val laugh

Ah, min avatar... Hmmz... Jag är en CS-LAN-terrorist på bilden. =)

Go-go-flickor är heta...

Jag tycker det är för lite skottpengar på korkade människor i Sverige. Tänk vad trogna alla skulle vara om det var skottpengar på otrohet. Vill man inte ha sin partner längre så gör man slut. Svårare än så är det inte. Annars är det bara att ställa dem mot väggen och ge dem ett nackskott i pannan. Hoppas ingen tar illa upp över mitt något brutala sätt att resonera.

hmm, Nackskott i pannan. det är inte 1 fysisk lag du behöver bryta för att lyckas med det.

Rätt enkelt egentligen. Ställ två killar med ansiktena mot varandra. Skjut den ena i nacken så kulan går igenom och in genom pannan på den andra. =)

Sen är ju frågan hur friskt det är att sitta och komma på sådana lösningar på dagarna... Ehm... =)

:gunsfire: :dead:

The Dragon
Kommer du hit ofta?
Medlem
361949
June 30, 2003 - 8:58 pm
sp_Permalink sp_Print

tiggre wrote: - quote -
"Kan ju ge dig rådet att INTE berätta för din tjejpolare , då mister du en kompis , och det är ingen brud värd. Snacka med din polare först. "
- end quote -

fel fel fel fel... det är två polare... "kalle å kajsa"...

och tro mig, ibland kan tjejpolare vara 2000ggr mer värd en en killpolare...
(hade den värderingen en gång i tiden, no more)

well... lycka till grabben, gå inte ner dig för en brud bara... inte som nån dött...

Håller faktiskt med dig på den biten, tjejkompisar är bättre än killkompisar. Men det finns en del man inte skulle kunna prata med en tjejkompis om, men "Kajsa" kan man dock prata om det mesta med så hon är extra speciel. Kan inte sluta tänka på henne. Just nu ligger hon i badet tillsammans med "Kalle" :arg: skulle vilja vara han just nu. cry

Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
361975
June 30, 2003 - 9:21 pm
sp_Permalink sp_Print

The Whistler wrote: [quote=Mind][quote=The Whistler][quote=The Dragon][quote=The Whistler]

Ninja?

Ska bara säga att det plötsligt ser lite ljusare ut. Ringde till min killkompis och ville träffa honom och då svfarade någon helt främmande brud. Sen när jag fick prata med honom sa han att det var en GO Go brud rån stället han va på dagen inna och de hade precis kommit ut från duschen så jag tror nog inte han är specielt trogen mot sin tjej. Jag vet inte om jag ska berätta vad jag vet eller hålla käften om det svårt val laugh

Go-go-flickor är heta...

Jag tycker det är för lite skottpengar på korkade människor i Sverige. Tänk vad trogna alla skulle vara om det var skottpengar på otrohet. Vill man inte ha sin partner längre så gör man slut. Svårare än så är det inte. Annars är det bara att ställa dem mot väggen och ge dem ett nackskott i pannan. Hoppas ingen tar illa upp över mitt något brutala sätt att resonera.

hmm, Nackskott i pannan. det är inte 1 fysisk lag du behöver bryta för att lyckas med det.

Rätt enkelt egentligen. Ställ två killar med ansiktena mot varandra. Skjut den ena i nacken så kulan går igenom och in genom pannan på den andra. =)

Sen är ju frågan hur friskt det är att sitta och komma på sådana lösningar på dagarna... Ehm... =)

det var inte så dum lösning, kanske borde hjälpa mig komma på det perfekta brottet oxå.
sitter och planerar sånt hela dagarna i brist på annat 🙂

[-Pale-]
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 513
362090
July 1, 2003 - 12:22 am
sp_Permalink sp_Print

Hur kan du klanka ner och säga att Vit ryssar är äckliga ?
Det är ju guds gåva till MIG !

Det är det bästa som finns (förutom min flicka)

Btw, synd på tjejen.
Men det löser sig nog.
Jag ska hålla tummarna så länge jag orkar.
Bara för din skull.

The Whistler
Kommer du hit ofta?
Medlem
362201
July 1, 2003 - 9:48 am
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: [quote=The Whistler][quote=Mind][quote=The Whistler][quote=The Dragon][quote=The Whistler]

Ninja?

Go-go-flickor är heta...

det var inte så dum lösning, kanske borde hjälpa mig komma på det perfekta brottet oxå.

Skönt att höra... Jag trodde jag var den enda som höll på med sånt. Nu slipper jag känna mig så konstig.

The Dragon
Kommer du hit ofta?
Medlem
362262
July 1, 2003 - 11:11 am
sp_Permalink sp_Print

[-Pale- wrote: ]

Det är det bästa som finns (förutom min flicka)

Btw, synd på tjejen.
Men det löser sig nog.
Jag ska hålla tummarna så länge jag orkar.
Bara för din skull.

Tack så mycket kommer att behöva det. Vi får väll hoppas att det löser sig

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
362599
July 1, 2003 - 7:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Hauk wrote: Att fylla skoter är större än att fylla 18 ffs!!

Alla måste ha skoter, vad vore livet utan skoter...?

Haha, hade du en skoooter? 😛

Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
362633
July 1, 2003 - 8:26 pm
sp_Permalink sp_Print

Tyvärr har jag ingen egen skoter. då skulle ni ha sett den i skryt-tråden. Jag snikar på min kusins (MXZ800-02) och diverse polares när det ska ut och åkas..

The Dragon... åk bort ett tag om du har ekonomin för det, ta en sista minuten med en kompis och tänk på något annat ett tag...

du kommer till turkiet med lite tur för 2-3

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
362708
July 1, 2003 - 9:27 pm
sp_Permalink sp_Print

The Whistler wrote: [quote=Mind][quote=The Whistler][quote=Mind][quote=The Whistler][quote=The Dragon][quote=The Whistler]

Ninja?

Go-go-flickor är heta...

Skönt att höra... Jag trodde jag var den enda som höll på med sånt. Nu slipper jag känna mig så konstig.

bra att höra, DR Mind säjer att du är normal :wide:

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
362766
July 1, 2003 - 10:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Hauk wrote: Tyvärr har jag ingen egen skoter. då skulle ni ha sett den i skryt-tråden. Jag snikar på min kusins (MXZ800-02) och diverse polares när det ska ut och åkas..

The Dragon... åk bort ett tag om du har ekonomin för det, ta en sista minuten med en kompis och tänk på något annat ett tag...

du kommer till turkiet med lite tur för 2-3

Jahaaa, när du sade skoter så tänkte jag på scooter 😛 Du vet, turkmoppen :p

The Whistler
Kommer du hit ofta?
Medlem
363187
July 2, 2003 - 4:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: [quote=The Whistler][quote=Mind][quote=The Whistler][quote=Mind][quote=The Whistler][quote=The Dragon][quote=The Whistler]

Ninja?

Go-go-flickor är heta...

bra att höra, DR Mind säjer att du är normal :wide:

Det är alla andra som är konstiga? laugh

The Dragon
Kommer du hit ofta?
Medlem
364499
July 4, 2003 - 6:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Nu tyckerjag att vi börjat komma lite OT här. Denna tråd handlade ju om ming och mina problem inte om vilka som är normala eller inte. Eller om man fyllt skoter, jag skiter i skoter åldrn för det är ändå lamt de kan ju fan inte gå snabbare än 50 så fyl 18 och skaffa en MC med minst 200cc typ en Gold Wing.

Redfaction
Member
Medlem
Forum Posts: 4312
364653
July 4, 2003 - 11:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Gold Wing...hmm pensionärs hojj...

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 156
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL