October 22, 2002
Idag när jag skulle packa in sakerna i bilen efter ha varit på remedy så ställde vi 3 st chassien på ena sidan av baksätet. Hade fällt baksätet så det var plant. Det blev då lite utrymme mellan dörren och det yttersta chassiet.
Tänkte att där kan vi lägga in en madrass om man trycker igen dörren lite löst. Sagt och gjort, trycker igen dörren, hör ett mycket tråkigt ljud. Ungeför som när man slänger konsvervburkar i returcontainrarna. Hör några personer som låter när man är på hockey/fotboll när det är mycket nära ett mål.
Går runt bilen och då ligger min låda på marken, lite halvt skadad, lite intryckt, saknad av färg och repa i plexit.
Slänger in lådan i bilen. Tänker lite att inget borde ha gått sönder eftersom den i princip bara rullade ner på marken.
När jag kommer hem så öppnar jag lådan, tittar runt lite. Ser OK ut. Pluggar in kablarna och slår på den.
Ibland har man lite tur, ingenting trasigt.
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
October 22, 2002
Ctrl wrote: Shit Happens! .. Som när jag hällde kaffe i min.
På tal om kaffe så råkade jag och min kompis gemensamt spilla ut 1 halv kopp kaffe i hans tangentbord. Det fungerade något sånär fast efter ett tag så slutade flera och flera tangenter sluta. Blev så jobbigt när ctrl, windows och shift slutade fungera. Sponrade honom med halva tangentbordet sen när han köpte ett nytt
January 12, 2004
fisken wrote: [quote=Ctrl]Shit Happens! .. Som när jag hällde kaffe i min.
På tal om kaffe så råkade jag och min kompis gemensamt spilla ut 1 halv kopp kaffe i hans tangentbord. Det fungerade något sånär fast efter ett tag så slutade flera och flera tangenter sluta. Blev så jobbigt när ctrl, windows och shift slutade fungera. Sponrade honom med halva tangentbordet sen när han köpte ett nytt
Min kära sambo "hällde" en hel tillbringare med isvatten i tangentbordet (handaget gick av, å hela skiten sprack)...
Men det var bara att vända det upp och ner, skaka lite och vänta ett tag, det funkar bra än, det var för ca 4 år sedan...
October 25, 2003
Hehe, själv klarade jag mig nästan helt från missöden, enda som var lite shit var att jag glömde min skarvsladd.
Men polaren hällde en jolt i sin skärm, visserligen när det var 1 h kvar av hela remedy, men endå. Han hade lackat den och allt också...
Pissigt värre...
OT:
Såg någon killen som vann läskdrickartävlingen och vann mer läsk?
Det var iaf min och mina kompisars läsk som var tävlingsredskap och vinst, och allt var vår ide. Samma sak när vi kastade in en kille i den där pyramiden med burkar, det var också vi 😀
October 22, 2002
SoulBurn wrote: [quote=Dehman]"Min chassi"? :bgrin:
haha tänkte preciiiiiiiiis skriva desamma 😀
Började skriva och tänkte väl skriva "min dator" Tittade på något annat ett tag och började skriva igen.
Det är ändrat nu iaf.
Kul att Dehman var de första att anmärka på stavning som är perfekt själv... 😀
Ska inte kasta sten i glashus har jag hört 😛
4 Guest(s)