October 22, 2002
pcw wrote: Grattis du fick en lite-version av HL2 modden.
Om sanningen ska fram så var ju det jag ville skulle hända. Egentligen puttade jag ut min låda med flit 😀
Har funderat lite på att repa den ännu mer och kolla hurdet blir. Om det inte blir bra så är det ju bara att ta fram sandpapper och slipa rent chassiet.
August 11, 2002
fisken wrote: [quote=pcw]Grattis du fick en lite-version av HL2 modden.
Om sanningen ska fram så var ju det jag ville skulle hända. Egentligen puttade jag ut min låda med flit 😀
Har funderat lite på att repa den ännu mer och kolla hurdet blir. Om det inte blir bra så är det ju bara att ta fram sandpapper och slipa rent chassiet.
ta fra hammaren och gör lite bucklor också, men för guds skull ta ut det inre först 😛
March 10, 2002
fisken wrote: [quote=SoulBurn][quote=Dehman]"Min chassi"? :bgrin:
haha tänkte preciiiiiiiiis skriva desamma 😀
Började skriva och tänkte väl skriva "min dator" Tittade på något annat ett tag och började skriva igen.
Det är ändrat nu iaf.
Kul att Dehman var de första att anmärka på stavning som är perfekt själv... 😀
Ska inte kasta sten i glashus har jag hört 😛
Vad är det för fel på min stavning?
October 22, 2002
Dehman wrote: [quote=fisken][quote=SoulBurn][quote=Dehman]"Min chassi"? :bgrin:
haha tänkte preciiiiiiiiis skriva desamma 😀
Började skriva och tänkte väl skriva "min dator" Tittade på något annat ett tag och började skriva igen.
Det är ändrat nu iaf.
Kul att Dehman var de första att anmärka på stavning som är perfekt själv... 😀
Ska inte kasta sten i glashus har jag hört 😛
Vad är det för fel på min stavning?
Hittade senaste felet igår: https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=87554
Spriten är billiga i Tyskland!
Enligt svenskan ska bör det vara: Spriten är BILLIGARE i Tyskland..
Tycker egentligen bara att det är jobbigt när folk anmärker på stavningen, vissa slinter på tangentbordet, andra kan vara ordblinda osv.
Om man ska börja märka ord så skulle ju varenda tråd fyllas med anmärkningar.
Att märka ord är bara ett sätt den dumme har för att överglänsa dom smarta. 😛 (Nått i den stilen finns det ju ett ordspråk som är)
October 22, 2002
.doedels wrote: Jag tror jag såg ditt chassi på Remedy nu när du visar upp det... känner igen färgen och fläkthålet där uppe
usch då!
Då kanske du såg mig också :bgrin:
Måste då varit när jag kom eller när jag åkte för lådan hade jag stog under bordet, bara drygt att ha den på bordet.
September 2, 2003
Liknande sak hände mig för en tid sedan när jag skulle dra på lan.. Jag och min polare hade just lastat in min dator i hans bil och skulle bara åka några kvarter för att hämta upp en annan dator.
Eftersom jag har en cpu kylare som väger lite över 700g så brukar jag vara försiktig så jag inte utsätter min burk för kraftiga stötar osv.
I vilket fall så körde vi upp för en liten backe där vägen inte var den bästa så vi körde ned i någon grop eller liknande. Bilen hoppar till och jag vänder mig om för att kolla bagage utrymmet, där ser jag min dator hoppa upp göra en kraftig volt och landa på högkant. Ljudet var som om att hela moderkortet hade krossats och blivit tusen bitar. Jag upplevde då en mindre hjärtinfarkt och trodde att cpu`n med största sannolikhet hade gått sönder.
När vi stannar till på närmsta parkeringsplatts var jag tvungen att öppna lådan för att se efter så allt såg okej ut, och till min förvåning så satt allt kvar på rätt platts. Faktum är att datorn fungerade perfekt. Jag blev då extremt lättat och lovade att börja gå i kyrkan, vilket jag inte började med men endå :>.
June 30, 2003
Det närmaste detta jag har gjort är när jag spillde läsk över en kompis tangentbord när jag var på LAN...
Hmm, hur gick det med det tangentbordet sen?
Det enda jag minns är att jag hörde en smäll och såg några tangenter komma farandes över golvet i hallen när min kompis skulle rengöra det... 😛
Men bra att allting fungerade för dig sen. 🙂
2 Guest(s)