January 4, 2005
Vad tycker ni jag ska göra?
Handla lite grejer på Kjell o Co igår, de hade lite problem kontakta banken, nåt underhåll lr skit men pengarna har inte dragits än.
Detta är inte första gången det hänt för mig.. sist så handla jag på Mycom och där drogs inte heller pengarna... nu när de gått i konkurs. Gratis prylar.
De kan väl bara klaga på banken och inte mig.
Kvittot blev utskrivet som vanligt.
Vad tror ni?
November 22, 2001
Det här var några år sen, men iaf.
Jag handlade på inet i gbg, 3 månader senare fick jag brev från banken om att mitt konto var övertrasserat.
Väl inne på banken berättade de att inet dragit pengar för ett tre månader gammalt köp.
Så det kan dyka upp långt efter. Det sura för mig var att jag aldrig märkt att pengarna inte blivit dragna 🙁
August 15, 2004
nvidiaamd wrote: o ja emn aj menar att dem på nått sätt kan glömma. inte kan jag missa att dem lagrar all information om kunder på hårddiskar i raid 1 (oftast)
jag vet vad RAM är 😛
To quote my fellow Internet users: lolz
OnT: De kommer dra av pengarna, tar nog bara sin tid. Men visst är det kul att känna att man får något gratis, om än en falsk känsla 😉
April 24, 2007
Soir wrote: To quote my fellow Internet users: lolz
OnT: De kommer dra av pengarna, tar nog bara sin tid. Men visst är det kul att känna att man får något gratis, om än en falsk känsla 😉
me info menar jag inköp o inte spionering bara så du vet 😀
ja gissade med raid 1 emn det är det bästa för ett företag i mina ögon.
1 Guest(s)