November 4, 2001
CoLiC bara en lite fråga som kanske kan sporra dig: du kan inte få lite pengar till 4-hjulingen av kommunen eller liknande då du uppenbarligen är i "behov" av en för att kunna röra dig fritt..
Det är konstigt folk som behöver grejer/pengar får det inte medan vissa yglar till sig det mesta..
(ursäkta om jag börjar klaga på vissa saker i världen)
STort grattis säger jag bara måste vara asskönt!!
January 17, 2002
Twinsen wrote: (Pil nedåt)
Visst, men du rör inte min hoj! 😀
Till de som frågat varför jag sitter i rullstol:
https://www.nordichardware.se/.....highlight=
Hela vidden av min frihet har liksom inte sjunkit in ännu, jag lär vakna med ett ryck inatt och skratta i en timme 😀
December 13, 2003
Tjena
Jävligt kul att höra.
Jag har diabetes och tyckte det var stort när jag fick det men när man hör dig så känns det som en drope i havet.
Forsätt kämpa!!!
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
July 13, 2002
CoLiC wrote:
https://www.nordichardware.se/.....highlight=
Hela vidden av min frihet har liksom inte sjunkit in ännu, jag lär vakna med ett ryck inatt och skratta i en timme 😀
Wow... du var en stark jäkel, bara nitton också... önskar att alla hade din inställning till livet, självombesörjande istället för självömkande. Önskar jag själv hade lite mera av det :/ Ni som läste min post om min minimala flisa jag slog ut ur framtanden under nyår vet vad jag menar 😉 (WHINE!!!9
Blev lite varm om hjärtat när jag såg vad dina mediciner kostade, känns bra att du hamnat i sverige så du får bra behandling. Skulle mått lite dåligt om det samhälle jag levde i kollade åt andra hållet i en sådan här situation bara pga. pengar :cy: Betalar gladeligen skatt till sjukvården!!! Nej, all lycka till dig och jag hoppas verkligen att du blir "behandlingsbar" :bok: Tills dess är det väl bara att keep on truckin' 😀
ps: Vet inte varför men jag känner mig plötsligt barnslig och ansvarslös 😀 Är 18år
January 17, 2002
Elias667 wrote: [quote=CoLiC]
Wow... du var en stark jäkel, bara nitton också... önskar att alla hade din inställning till livet, självombesörjande istället för självömkande. Önskar jag själv hade lite mera av det :/ Ni som läste min post om min minimala flisa jag slog ut ur framtanden under nyår vet vad jag menar 😉 (WHINE!!!9
Blev lite varm om hjärtat när jag såg vad dina mediciner kostade, känns bra att du hamnat i sverige så du får bra behandling. Skulle mått lite dåligt om det samhälle jag levde i kollade åt andra hållet i en sådan här situation bara pga. pengar :cy: Betalar gladeligen skatt till sjukvården!!! Nej, all lycka till dig och jag hoppas verkligen att du blir "behandlingsbar" :bok: Tills dess är det väl bara att keep on truckin' 😀
ps: Vet inte varför men jag känner mig plötsligt barnslig och ansvarslös 😀 Är 18år
Man tackar för de fina orden
Som jag sa i tråden, jag lever för stunden, jag tänker aldrig tillbaka på de ledblödningar jag haft, jag är bara glad att jag kan sova igen 😀 Dessutom offrar jag mig glatt för en dags roliga aktiviteter även om jag får ont i en vecka efteråt, annars skulle jag bli ett paket.
Och nog ska jag trucka på alltid, vare sig det är i CP trucken (Rullstolen 😀 ) eller quaden 😉
March 1, 2004
CoLiC wrote: [quote=festisMER]Fett soft ju! Se till att inte rammla av den bara 😛
Jag FÖRSÖKTE köra så jag skulle trilla av för att kolla hur mycket man kunde leka med den, det gick inte ens då jag brummade på nere i ett dike/dikeskant.
Haha 😀 Se till att fixa bilder på den 😉 Är den fin? Helt ny sak eller?
January 17, 2002
festisMER wrote: [quote=CoLiC][quote=festisMER]Fett soft ju! Se till att inte rammla av den bara 😛
Jag FÖRSÖKTE köra så jag skulle trilla av för att kolla hur mycket man kunde leka med den, det gick inte ens då jag brummade på nere i ett dike/dikeskant.
Haha 😀 Se till att fixa bilder på den 😉 Är den fin? Helt ny sak eller?
Splirrans ny! Ni får bilder då jag kommer hem från jobbet imorrn!
4 Guest(s)