May 29, 2001
Fet coolt, på med xenon lampor (om det finns??) och trimma skiten ur den, jag läste din andra tråd där du skrev om din sjukdom och man får ju lite perspektiv till sina egna problem, petitesser i jämförelse. Jävligt strongt av dig att forsätta kämpa och inte låta sjukdomen knäcka dig, det ska du ha en stor eloge för!!
Jo en annan sak som jag kom att tänka på, fan vad fett om du monterade på en handdator med GPS 🙂
July 13, 2002
squarepusher wrote:
Jo en annan sak som jag kom att tänka på, fan vad fett om du monterade på en handdator med GPS 🙂
Hehe, ja strax utanför umeå 😀 Gissar på att det är skooooog och inte mkt mera 😉 Fast det är klart, ska du åka till finland eller nått med den så kanske det kan behövas.
Jag tror dock du hellre ska satsa på nån sorts lavinutrustning eller nödradio eller nått så vi hittar dig om/när du vurpar 😛
January 17, 2002
squarepusher wrote: Fet coolt, på med xenon lampor (om det finns??) och trimma skiten ur den, jag läste din andra tråd där du skrev om din sjukdom och man får ju lite perspektiv till sina egna problem, petitesser i jämförelse. Jävligt strongt av dig att forsätta kämpa och inte låta sjukdomen knäcka dig, det ska du ha en stor eloge för!!
Tack tack, jag gör mitt bästa 😉
Jo, just nu sitter det bara en cykeldator som mätare, skulle ju va coolt att ha GPS 😀
Obelix: EU moped körkort, som jag redan tagit vid tidigare tillfälle
August 24, 2002
Sweet dude!
Men det finns pengar du kan söka för dne där! http://www.sit.se .. lr ring dem, så får du blanketter.
rejs on.. gör den riktigt ball nu.. kromfälgar.. custom lack .. xenon.. turbo och dump 😀 ... air force vinge .. yähh 😀
fan.. ska göra om den där lite i PS tror jag 😀
July 27, 2002
Trevligt, min farfar ( som gått i pension ) ägde ett företag som tillverkade fyrhjulingar, + massa annat skit som t.ex Elbilar osv.
Men iaf, när jag var yngre var jag jämt där under vissa dagar och "jobbade", enda jag gjorde var att köra fyrhjuling och slösa bensin. 😀
Fick en sisådär 500 kr per dag, var ju mycket för min ålder, då. Spec. när jag inte jobbade. Dock aldrig mer än 1 dag åt gången..
April 20, 2002
Ja jävlar vad trevlig den såg ut....en sån vill jag också ha.
Idag var första gången jag läste tråden om dig CoLiC, måste ha missat den. Visste dock sen innan att du haft detta problem ju.
Det måste ju kännas hur underbart som helst nu att kunna ta sig ut ensm på vägen och åka runt med en sån där.
Hoppas du får riktigt kul med den men akta dig för att skada dig i trafiken, det är ju inte bara du där ute utan många andra som kan göra något fel..:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
February 22, 2003
Callister wrote: Trevligt, min farfar ( som gått i pension ) ägde ett företag som tillverkade fyrhjulingar, + massa annat skit som t.ex Elbilar osv.
Men iaf, när jag var yngre var jag jämt där under vissa dagar och "jobbade", enda jag gjorde var att köra fyrhjuling och slösa bensin. 😀
Fick en sisådär 500 kr per dag, var ju mycket för min ålder, då. Spec. när jag inte jobbade. Dock aldrig mer än 1 dag åt gången..
grattis. 🙄
3 Guest(s)