February 4, 2003
Delph1: Det var exakt det jag misstänkte faktiskt. Att de utnämde mig till ett offer att "peta på". De känner väl någon slags maktkänsla. Sen har du rätt, jag har precis fyllt 18 år. Men det var dock 16år ställe som jag var på. Men nått offer måste det ju finnas.
Lite tråkigt att det hände då det är det enda stället i närhten som man kan "festa" på. Men jag kan nästan lova nu så här (det känns så i alla fall) att jag aldrig mer kommer att återvända dit.
Chewie: Jag ville ha dit Polisen från början. Men man måste förstå att man i den situationen är arg från början. Men sen blev jag bara väldigt ledsen. Hade gått dit för att ha kul, och fick huvudvärk och det slutade sådär. Jag kan nästan säga att jag i slutet hade skuldkänslor. Det kanske är svårt för er att förstå, men när folk sitter och trackar på en i tre timmar, och man sitter fast i handbojor och mår dåligt i flera timmar så blir man tillslut bara glad att bli frigiven. I det skedet så bad jag faktiskt ordningsvakten som slått mig om ursäkt! Det låter säkert väldigt väldigt konstigt. Men så blev det för mig.
Visst kunde jag tagit taxin till sjukhuset. Men då hade det kostat 700kr. Plus att det inte var det första jag tänkte på när jag blev frisläppt. Jag ville hem och sova. Och nu så här i efterhand så vill man inte blanda in Polisen då det är "ord mot ord" (och ett flertal vakter som gaddat ihop sig är MYCKET mer trovärdiga än mig). Ingen mening att utsätta sina föräldrar för "sån information", för ingenting.
Snyde: Försökte vara trevlig och var inledningsvis väldigt trevlig. Men blev irriterad över hans beteende och hans attityd. Men annars har du rätt. Det var ju som som fick "skiten" ändå. Så kanske borde ha skitit i jackan. Lätt att vara efterklok.
June 3, 2001
davidhellmyrs wrote: Och nu så här i efterhand så vill man inte blanda in Polisen då det är "ord mot ord" (och ett flertal vakter som gaddat ihop sig är MYCKET mer trovärdiga än mig).
Det där känner man ju igen. 😡
Det polis eller ordningsvakt säger är ju alltid till 100% sant. 🙄
Blir så förbannad på det där.
November 27, 2003
Gueno wrote: [quote=davidhellmyrs]Och nu så här i efterhand så vill man inte blanda in Polisen då det är "ord mot ord" (och ett flertal vakter som gaddat ihop sig är MYCKET mer trovärdiga än mig).
Det där känner man ju igen. 😡
Det polis eller ordningsvakt säger är ju alltid till 100% sant. 🙄
Blir så förbannad på det där.
Jupp, ni har inte en suck mot en vakts ord. Man hålls om ryggen av polisen. Dock ska det sägas att det finns även riktigt jobbiga typer då man är jävligt glad att det är så och det du (David) råkat utför är rätt ovanligt sett till hur många riktiga fall det är och det gör ju det hela så mycket svårare att bevisa.
//Andreas
June 23, 2002
davidhellmyrs wrote: *text*
Så svinigt. Men guljackorna är ju guljackorna. Även helt sjukt hatade på råsunda, säkert fler arenor också. För dom beter sig så jävla illa.
Så tråkigt att sånt ska behöva hända när man är ute för att festa och ha kul, samma sak om nån vanliga privatperson eller nåt sånt börjar tjaffsa och vill ha bråk. Så tröttsamt, vilket hänt mig och mina polare mer och mer nu på senare tid.
Själv så var jag hemma hos en polare och drack öl, meningen var att vi skulle på fest nånstans men så blev det inte. Blev att vi var där ett tag för att sedan glida hem. Ptja det var väl inget fel med det, smått trevligt att dricka öl och umgås med några polare.
January 16, 2004
whak wrote: [quote=Suizide]De va som fan! Ja bor i Avesta så ja har ju bara ca 2 mil till Hedemora....man kanske skulle dra dit nån gång 😀
Tss ni har ju bättre än oss, ni har ju stripstease lite då och då.
Tex när slitz var där.
HAHA! Jag var på slitz och jag ska säga dig att de va långt ifrån striptease, dom stod i långbyxor och sjöng några låtar sen gick dom!
November 29, 2003
Suizide wrote:
HAHA! Jag var på slitz och jag ska säga dig att de va långt ifrån striptease, dom stod i långbyxor och sjöng några låtar sen gick dom!
Ajdå, du skulle ha varit här. 😉
Iofs hade en av dem långbrallor. Men dom var "öppna" längsmed innersidan så man såg trosorna. Går inte att förklara måste upplevas.
March 10, 2002
whak wrote: [quote=Suizide] HAHA! Jag var på slitz och jag ska säga dig att de va långt ifrån striptease, dom stod i långbyxor och sjöng några låtar sen gick dom!
Ajdå, du skulle ha varit här. 😉
Iofs hade en av dem långbrallor. Men dom var "öppna" längsmed innersidan så man såg trosorna. Går inte att förklara måste upplevas.
Du låter som en desperat prick som man inte skulle våga låta sina småsystrar alternativt döttrar träffa.
2 Guest(s)