October 31, 2003
Collateral wrote: Undra vilken sort han tycker är godast, vitt, gult eller vilka andra färger man får ur sig.
En riktig bakfyllepiss brunfärgad och luktar rejält av amoniak mmmmm gott
– Nu har jag ett glas till här. Ifall du vill smaka... Rätt svar: Nej, din sjuke kvacksalvare. Gå och dö.
February 10, 2005
Fia.B wrote: [quote=Kizo][quote=Han]– Jag fick en stroke i november 2003 på en bakgård på Söder. Jag kunde inte prata och inte gå. Då kissade jag i mina händer och drack upp det. Jag blev bra nästan direkt.
WTF...Sick bastard.
Undra hur fasen han kom på tanken ens? :cy:
haha det undrar jag me, ja menar, min första tanke om jag fick en stroke vore knappast "jag pissar mig i händerna o dricker, oohh yeah" undrar fan hur han kunde pissa sig i händerna mitt i stroke:en......
hahahahahahahaha att han ens bjuder på pisset asså! 🙂 hur kul som helst!
March 15, 2002
Kizo wrote: [quote=Han]– Jag fick en stroke i november 2003 på en bakgård på Söder. Jag kunde inte prata och inte gå. Då kissade jag i mina händer och drack upp det. Jag blev bra nästan direkt.
WTF...Sick bastard.
jag fick också stroke förut, jag snurrade två varv åt vänster, stekte lite bajs och skuttade på händerna en hel dag, så var det bra sen
October 31, 2003
skiroy wrote: [quote=Mean Machine][quote=azN-][quote=Mean Machine]Värre att dricka nån annans...;)
positivt tänkande :bok: det kommer man långt med.
Hoppas du skojar...:twisted:
Positivt tänkande kommer man ingenvart med...
Tänk positivt om din avatar... 😉
Försöka går ju. 😀
Så om MM dricker så får han avatar? Har jag förstått det rätt?
1 Guest(s)