September 13, 2002
ska fixa ny mobil.. vilken sort ska man ha..
vill ha kamera i den, bra batteritid, helst radio, osv osv
+ att de ska inte vara en av dedär helt 4kantiga telefonerna som ser ut som "fickspelen" med donkeykong man hade på 80talet.. de e ju sååå fula...
kan lägga 2 - 3 000 på telefonen..
January 17, 2004
November 3, 2002
Siemens SX1 om du vill ha den hetaste telefonen som finns just nu!
Dock kostar den lite mer.....
Batteriet är väl sådär, dock laddar jag alltid över natten när jag ser att det börjar bli lite batteri, så för mig är det inget problem.
Den är ganska fyrkantig men har en ganska speciell designe 🙂
January 23, 2002
Samsung SGH-E700
SE Z600
SE T610
SE T630
Ingen av dem har radio som standard men SonyEricsson har rätt najs handsfree med inbyggd radio, tror till och med det är bluetooth i nån av deras handsfreeradio.
De har ju även en mp3-spelande handsfree å sånt, finns många tillbehör till deras telefoner.
November 3, 2002
Steel wrote: Siemens SX1 är ju den som har helskum knappsats.
Är den verkligen bekväm å använda?
Jaa den har knapparna på sidan utmed displayen, det var lite svårt i början men när man vant sig är det helt OK.
Knappsatsen är iaf skönare än tex: Nokia 3650
Själv skriver jag inte så mycket SMS....
June 23, 2002
festisMER wrote: nokia 3200
Du måste skoja?
Jag har en sån själv, jag rekommenderar inte den iaf! Köp hellre en Samsung eller en Ericsson Z600 eller T610.
Jag köpte iaf min för 2800kr och jag tycker den verkerligen inte var värd det nu. Tyckte den var bra i början men nu har jag insett att den suger.
October 26, 2003
macrus wrote: [quote=festisMER]nokia 3200
Du måste skoja?
Jag har en sån själv, jag rekommenderar inte den iaf! Köp hellre en Samsung eller en Ericsson Z600 eller T610.
Jag köpte iaf min för 2800kr och jag tycker den verkerligen inte var värd det nu. Tyckte den var bra i början men nu har jag insett att den suger.
ja har oxå en 3200.. ja tycker den är helt oki... bilderna som ja tagit blir oftast bra.. ja menar man får ju räkna med lite dålig kvalitet när de är en mobil.. de finns dessutom radio, vilket är bra. 🙂 .. och mitt batteri håller relativt länge..
June 23, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=macrus][quote=festisMER]nokia 3200
Du måste skoja?
ja har oxå en 3200.. ja tycker den är helt oki... bilderna som ja tagit blir oftast bra.. ja menar man får ju räkna med lite dålig kvalitet när de är en mobil.. de finns radio.. och mitt batteri håller relativt länge..
Ja jag håller med bilderna bli ok.
Men jag tycker displayen inte är så bra vilket ingen av nokias modeller är mer än dem nya då kanske. Sen så mitt batteri håller max 4dagar samma är det med min polare fast dem lovar runt en 10dagars standby, och ja jag använder inte mobile speiellt mycket då jag testat och den klarar fan inte mer än 4dagar. Det stör mig otroligt mycket. 😡
Okej den är inte så jättedålig men enligt mig tycker jag den inte var värd det jag betalade för den tyvärr. Men den har gått ner ganska så mycket i pris nu antar jag, men runt en 2000-2300kr skulle jag igentlige kunnat tänka mig betala för den.
Jag tycker iaf det är en ganska personlig mobil emot vad mobiler brukar vara för du kan ju göra i stortsett egetskal eller lägga in bilder bakom skalet. 😉
Sen klagar en massa på knapparna vilket jag tycker dem fungerar bra då, skönare än tex T68i's knappar iaf.
Ja detta är då min åsikt om den, jag kan inte riktigt var rättvis i tidigare inlägget.
3 Guest(s)