February 4, 2003
Själv blir jag lack på såna här trådar.
Detta är ett diskussionsforum. Och vad i denna tråd kan man diskutera eller vilka frågor är ställda? Ser inget frågetecken någonstans.
Visst det är beklagligt att din telefon har blviit snodd.. Men vad vill du att vi ska säga till dig? Att det är synd om dig? Sånt här händer ALLA för eller senare, och jag är lack på att läsa såna trådar.
Och jag springer inte och skapar en tråd om alla mina problem. I så fall hade det blivit några i veckan.
Det ända i hela ditt inlägg som hade kunnat bli till diskussion är just ditt utalande om att det möjligtvis kunde vara en utlänning. Och se på, det stämde också, det var det ända i HELA ditt inlägg som blev omdiskuterat.
January 12, 2004
skiroy wrote: Jag hjälpte en tant igår när hon hade halkat omkull i denna förrädiska halka som just nu råder.
När jag sedan kom hem så var 42 st gamla nätverkskablar borta.
Jäklar...det måste vara dom där attans typerna i "42 sällskapet" .
Dom är luriga dom där jäklarna.Ska jag polisanmäla och ska jag berätta mer om allt meningslöst som händer i mitt liv varje gång det händer något?
Jäkla 42-troll det finns.... 🙄 🙄 🙄
Tja, bor man i Pite frivilligt så. :bgrin:
May 17, 2002
skiroy wrote: [quote=macrus]Kragens farmor kanske? :-k :bash:
Jaaa...naturligtvis, självklart!
Att jag inte tänkte på det först.
Här behövs ingen polisanmälan.
Nä låt den intergalaxtiska invasionsflottan stråla upp henne illa kvickt och det utan några som helst bevis.
Problemet löst snabbt och smidigt... 🙄
ok, ok, ok, ni har överbevisat mig med era indisier. Jag erkänner, det var Arny (och min farmor)!.
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=skiroy][quote=macrus]Kragens farmor kanske? :-k :bash:
Nä låt den intergalaxtiska invasionsflottan stråla upp henne illa kvickt och det utan några som helst bevis.
ok, ok, ok, ni har överbevisat mig med era indisier. Jag erkänner, det var Arny (och min farmor)!.
Hey, hold your horses! Det var Ford och Zaphod som övertalade mig. Telefonen var ju en del som behövdes för att få igång osannolikhetsgeneratorn.
February 4, 2003
Visst tråden måhända inte vara rasistisk.
Men den handlar inte om något över huvudtaget.
Vad ska vi diskutera? Vill han att vi ska diskutera nya mobiler som är lämpliga för inköp? Vill han att vi ska diskutera stölderna i samhället?
Eller vad ska vi diskutera eller prata om?
Annars är väl inte denna tråden bättre än "Jag fyller år" trådar, där man i alla fall kan gratulera.
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=skiroy][quote=macrus]Kragens farmor kanske? :-k :bash:
Hey, hold your horses! Det var Ford och Zaphod som övertalade mig. Telefonen var ju en del som behövdes för att få igång osannolikhetsgeneratorn.
jahaja, jag var helt säker att telefonen var en av de 4:a delarna i den magiska kricketgrinden som galaxen har krigat om i så många år. (för er som inte minns så kan jag säga att en annan del i grinden är ett av marvins ben, om jag inte är helt ute och cyklar)
September 12, 2001
Fick just ett samtal av den intergalaxtiskta invasionsflottan och dom rackarna meddelade mig att vissa i denna tråd har spårat ut. 😉
Nåja...denna tråd är helt meningslös och slutar bara i ett löjligt käbbel vilket det har varit rätt nära att bli. 😀
*tråd uppstrålad till planeten trådlåsning*
1 Guest(s)