August 5, 2003
November 16, 2003
Kolla på:
http://se.pricerunner.com/phon.....8;a_2196=1
Bästa priser, Recensioner på affärer m.m.
August 6, 2003
The_Riddle wrote: Tja alla dudes där ute.. var finns den bästa affären att köpa mobiltelefoner i ? det måste ju finnas nått sånnt guldställe ... jag skulle vilja köpa en Samsung SGH E100 eller nått i den stilen 😀
Jag har en Samsung Shg-c100, den funkar mycket bra. Förrästen, är du kristen? 😛
March 19, 2003
Jag köpte min första telefon för nån vecka sen och den kostade mig 500:-.
Jag är otroligt nöjd med den.
Inga onödiga pajas färger eller 0,001megapix kamera.
Svart/vit is nice!
OBS! bara för att jag köpte min första lur betyder inte att jag inte haft nån innan 😛
Väldigt enkel och stilren mob, nokia 2100. Men den duger väll inte för dig 😉
[Image Can Not Be Found]
August 5, 2003
[unknown wrote: ][quote=The_Riddle]Tja alla dudes där ute.. var finns den bästa affären att köpa mobiltelefoner i ? det måste ju finnas nått sånnt guldställe ... jag skulle vilja köpa en Samsung SGH E100 eller nått i den stilen 😀
Hehe jag räknas vell som kristen har konfirmerat mig men det var för presentarna såklart =)
August 6, 2003
The_Riddle wrote: [quote=[unknown]][quote=The_Riddle]Tja alla dudes där ute.. var finns den bästa affären att köpa mobiltelefoner i ? det måste ju finnas nått sånnt guldställe ... jag skulle vilja köpa en Samsung SGH E100 eller nått i den stilen 😀
Hehe jag räknas vell som kristen har konfirmerat mig men det var för presentarna såklart =)
Det är väl fint att du evangeliserar på det sättet med din avatar :P. Jag är kristen iaf. Nu ska vi inte förstöra tråden men, ta inte bort din avatar.
August 5, 2003
April 18, 2003
[unknown wrote: ] Det är väl fint att du evangeliserar på det sättet med din avatar :P. Jag är kristen iaf. Nu ska vi inte förstöra tråden men, ta inte bort din avatar.
Jag är inte kristen men jag kan väl få evangelisera lite jag med?
I USA var det väldigt populärt med en bumperstick som det stod "Jesus saves, and Espo scores on the rebound" för en massa år sen.
Vilken stad och vilket år får ni gissa själva.
1 Guest(s)