Det var bättre förr..
Till dom flesta NMT 900 kunde man köpa en längre antenn. I det närmsta obligatoriskt när man bor lite avsides.
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
Joni wrote: :)R jag har alltid sagt att du ska inte gå ut ur din gruva bjornstrom. håll dig i din mörka håla tillsammans med de andra små trollen!!
Tja...killarna som jobbar i gruvan gruvar sig inte direkt över att pengarna ska räcka till i slutet av månaden om man säger så.
Ska ev jobba extra i kiruna i sommar. 😉
December 11, 2002
skiroy wrote: [quote=Joni]sarkasm
Tja...killarna som jobbar i gruvan gruvar sig inte direkt över att pengarna ska räcka till i slutet av månaden om man säger så.
Absolut, det är säkert en fin peng på att jobba där, MEN jag gruvar mig inte heller i slutet av månaden(fråga kår<3). I det fallet så väljer jag nog att se lite dagsljus på dagen också, men ha så skoj i gruvan i sommar då.
August 7, 2001
Callister wrote: Kolla hur 3G täckningen är .. min 3g är starkare än farsas Telia på många ställen.
De handlar om en mast eller likn. är i närheten, lite tur vill säga
3g kör väl på telias nät plus telenors och comviq. Tar väl det nätet som är starkast väl?
Kan vara ute och cykla nu men jag har för mig det.
July 27, 2002
dree wrote: [quote=Callister]Kolla hur 3G täckningen är .. min 3g är starkare än farsas Telia på många ställen.
3g kör väl på telias nät plus telenors och comviq. Tar väl det nätet som är starkast väl?
3G är ett eget nät.
Den kopplar sig till 2G, G, eller GSM täckning vid behov. På GSM ingår comviq vodafone etc. Men aldrig telia, bara halebop och telia som får använda telias mottagning.
Det jag ville få fram var att 3g täckningen ibland överstiget Telias till och med. Hos farsan har jag max 3G täckning, men jag får ingen kontakt på GSM. Det finns en mast utanför uppsala som täcker bra där och ändå till enköping. 🙂
July 27, 2002
Bjornstrom wrote: [quote=Callister]Kolla hur 3G täckningen är .. min 3g är starkare än farsas Telia på många ställen.
hehe finns ingen 3G täckning.. Återigen jag pratar om en liten by :EEE
Nöj dig med snöskotern och knip .. alltså. 🙂
November 22, 2001
dree wrote: [quote=Callister]Kolla hur 3G täckningen är .. min 3g är starkare än farsas Telia på många ställen.
Skilj på 3G och Tre.
Tre är en 3G-operatör, 3G är en teknik.
Det ligger något i det, jag hade mycket bättre täckning med telenor hos min föräldrar när jag körde 3G-telefon än när jag bytte till 2G.
Så kolla Telias 3G.
December 17, 2005
Callister wrote: [quote=Bjornstrom][quote=Callister]Kolla hur 3G täckningen är .. min 3g är starkare än farsas Telia på många ställen.
hehe finns ingen 3G täckning.. Återigen jag pratar om en liten by :EEE
Nöj dig med snöskotern och knip .. alltså. 🙂
Har som inte tänkt gå ifall jag får soppatorsk eller något 1 mil från mänskligheten i -15 grader...
September 12, 2001
Joni wrote: [quote=skiroy][quote=Joni]sarkasm
Absolut, det är säkert en fin peng på att jobba där, MEN jag gruvar mig inte heller i slutet av månaden(fråga kår<3). I det fallet så väljer jag nog att se lite dagsljus på dagen också, men ha så skoj i gruvan i sommar då.
Dagljus är just det jag kommer att få se, jag kommer inte att jobba i själva gruvan.
Lägg därtill att det kan bli en trevlig slant över så jag kommer knappast att klaga. 🙂
Att du inte behöver gruva dig alls är ju bara najs. 😀
July 18, 2003
I där jag är uppväxt, mitt ute i ingenstans i småland så har jag bättre täckning med mitt Tre abonnemang än vad farsan har med sitt telia.
Kolla http://www.tre.se de har en sida som visar vad de har för täckning på olika städer i sverige.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
3 Guest(s)