January 20, 2003
Dehman wrote: Hur gör jag om .mod filer till .mp3 på snabbast möjligast sätt?
döper om dem till *.mp3 😀
nej men hittade denna funkade bra till annat också tydligen, tror att jag använde den till att sänka bitrates o sånt på mp3 m.m. iofs evaluation copy men men...
October 6, 2003
Guufi wrote: [quote=Dehman]Hur gör jag om .mod filer till .mp3 på snabbast möjligast sätt?
nej men hittade denna funkade bra till annat också tydligen, tror att jag använde den till att sänka bitrates o sånt på mp3 m.m. iofs evaluation copy men men...
Man kan alltså konvertera 192Kbps-låtar till t.ex. 128kbps.
March 10, 2002
BearznaiL wrote: [quote=Guufi][quote=Dehman]Hur gör jag om .mod filer till .mp3 på snabbast möjligast sätt?
Varför vill man det?
June 28, 2001
Dehman wrote: [quote=BearznaiL][quote=Guufi][quote=Dehman]Hur gör jag om .mod filer till .mp3 på snabbast möjligast sätt?
Varför vill man det?
precis, varför vill en mäniska med något vett göra en låt till sämre kvalite ?
March 10, 2002
Schmutziger wrote: man får plats med fler låtar i en mp3 spelare, och eftersom det är oftast kass kvalite på hörlurarna så hör man ändå ingen skillnad....
dehman: du väljer wavewriter som output istället för directout
Men om man har bra lurar då? 😉
Aaa, tack så mycket.
1 Guest(s)