February 1, 2002
Mind wrote: ToMaHaWk, jag är nyfiken på varför man ska ha neon vid fötterna, visst det ser coolt ut men kollar man någonsin ?
jag har kikat ner några gånger på mina pedaler för att kolla hur slitet gummit var, thats about it.och om du har funderat på att ha Alupedaler(som förövrigt är hala som fan) bara för att det är snyggt ?
motivering på varför folk vill lägga pengar på helt orelavanta saker.
Alupedaler hade jag, jäkligt snyggt ... dem ser man varje gång man kliver in i bilen, kostar inte så mycket heller så de va helt klart värda det.
Det var gummisaker i aluminiumet så greppet i dom va lika bra om inte bättre än orginal.
September 30, 2004
Starscream wrote: [quote=Mind]ToMaHaWk, jag är nyfiken på varför man ska ha neon vid fötterna, visst det ser coolt ut men kollar man någonsin ?
jag har kikat ner några gånger på mina pedaler för att kolla hur slitet gummit var, thats about it.och om du har funderat på att ha Alupedaler(som förövrigt är hala som fan) bara för att det är snyggt ?
motivering på varför folk vill lägga pengar på helt orelavanta saker.
Alupedaler hade jag, jäkligt snyggt ... dem ser man varje gång man kliver in i bilen, kostar inte så mycket heller så de va helt klart värda det.
Det var gummisaker i aluminiumet så greppet i dom va lika bra om inte bättre än orginal.
Ha den enda pedalen som ska vara blank är gaspedalen 🙂
2 Guest(s)