Moddar på annat än dator|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Moddar på annat än dator
Starscream
Member
Medlem
Forum Posts: 7750
sp_UserOfflineSmall Offline
941964
August 25, 2005 - 7:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: ToMaHaWk, jag är nyfiken på varför man ska ha neon vid fötterna, visst det ser coolt ut men kollar man någonsin ?
jag har kikat ner några gånger på mina pedaler för att kolla hur slitet gummit var, thats about it.

och om du har funderat på att ha Alupedaler(som förövrigt är hala som fan) bara för att det är snyggt ?

motivering på varför folk vill lägga pengar på helt orelavanta saker.

Alupedaler hade jag, jäkligt snyggt ... dem ser man varje gång man kliver in i bilen, kostar inte så mycket heller så de va helt klart värda det.
Det var gummisaker i aluminiumet så greppet i dom va lika bra om inte bättre än orginal.

Hedjohn_znark
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 199
941974
August 25, 2005 - 7:21 pm
sp_Permalink sp_Print

Starscream wrote: [quote=Mind]ToMaHaWk, jag är nyfiken på varför man ska ha neon vid fötterna, visst det ser coolt ut men kollar man någonsin ?
jag har kikat ner några gånger på mina pedaler för att kolla hur slitet gummit var, thats about it.

och om du har funderat på att ha Alupedaler(som förövrigt är hala som fan) bara för att det är snyggt ?

motivering på varför folk vill lägga pengar på helt orelavanta saker.

Alupedaler hade jag, jäkligt snyggt ... dem ser man varje gång man kliver in i bilen, kostar inte så mycket heller så de va helt klart värda det.
Det var gummisaker i aluminiumet så greppet i dom va lika bra om inte bättre än orginal.

Ha den enda pedalen som ska vara blank är gaspedalen 🙂

[ToMaHaWk]
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1422
942148
August 26, 2005 - 7:12 am
sp_Permalink sp_Print

Jo som sagt så finns det ju snygga pedaler som har bra greppyta också. Fokus skulle dock ligga på grepp före utseende, men det är ju inte så dyrt att få det kombinerat direkt så när man väl byter är det lika bra. Om det blir aufärgade pedaler återstår dock att se. 😉

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 193
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL