November 29, 2001
ThaMole wrote: Då vill jag oxå...=)
Nä.. men seriöst... Vad brukar krävas för att man ska bli moderator???
Donationer på 200 miljoner $ en gång i veckan tre år i rad
sen kanske vi kan överväga det efter att vi grillat dina stortår o knaprat på dem
alla som jobbar på NH har genomgått denna rit
April 20, 2002
Jag vill inte bli moderator.
Gör det mig till en dålig människa? 8)
Fast om ni skulle tvinga mig så får jag väl leva med det då.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 21, 2001
Jag vill bli Tomtefar.. Han har nämligen mest makt i hela världen! För han bestämmer över julklapparna mmoooohohohaoaoaoahahahaha!!
Jag odlar mitt skägg, och snart är jag redo att ta över rollen som tomtefar! Och då ni!!!
Då blir det bara hårda julklappara till de snälla.. Hårda och tunga.. som man ej får skaka.
Men till de elaka människorna blir det mjuka och illaluktande!
Roadkills och liknande! GAMLA ROADKILLS!
HAHAHAHAHA MMEEEEERRY CHRIISTMAAAS!!!
June 20, 2002
UndaC wrote:
Donationer på 200 miljoner $ en gång i veckan tre år i rad
sen kanske vi kan överväga det efter att vi grillat dina stortår o knaprat på demalla som jobbar på NH har genomgått denna rit
eftersom jag har märkt att alla strävar efter ett korrekt språk här på NH för tillfället så måste jag bara få påpeka... 🙂
$200 miljoner är väl ändå det korrekta... ???
November 16, 2002
jag e moderator påhttp://www.klingstedt.nu/dotarforum så jag nöjjer mej med det!
June 17, 2001
När jag kom in som moderator skulle man vara snygg, men dom kraven kan dom inte ha haft när Coore och Skijdröj joina 😉
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 20, 2002
Hahaha...den var skitbra.
Tur ni inte kör med de reglerna då.
I så fall hade jag varit Överstemoderator för länge sedan....:-)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
January 4, 2001
[NH wrote: WIGGER]När jag kom in som moderator skulle man vara snygg, men dom kraven kan dom inte ha haft när Coore och Skijdröj joina 😉
haha... jodå... det var lika hårda krav när jag joina.. 😉 men du vet.. Zennan tar det mesta på två ben... Så det var nog därför du fick gå med... 😛
June 17, 2001
Coore wrote: [quote=[NH] WIGGER]När jag kom in som moderator skulle man vara snygg, men dom kraven kan dom inte ha haft när Coore och Skijdröj joina 😉
haha... jodå... det var lika hårda krav när jag joina.. 😉 men du vet.. Zennan tar det mesta på två ben... Så det var nog därför du fick gå med... 😛
Du e nog den ända som fick gå genom Zennan 😉
Jag gick genom Iceman... hehe
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
2 Guest(s)