June 17, 2001
ThaMole wrote: [quote=[NH] WIGGER]När jag kom in som moderator skulle man vara snygg, men dom kraven kan dom inte ha haft när Coore och Skijdröj joina 😉
Hur fick du jobbet då???
HAHA..=)
I´m GODLIKE 8)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 20, 2002
Hmm....någon mer som märkt att på senaste tiden har trådarna spårat ur lite...och gärna med just NH-folket i spetsen....:-)
Detta är inte menat som något negativt....tycker bara det är trevligt att ni visar er mänskliga sida också och inte bara *TRÅD LÅST* eller *TRÅD FLYTTAD*
Jag tycker om när folk man tror är robotar visar sig vara helt vanliga människor som också har lustar(tjej-tråden) och som kan skoja till det som i den här tråden.
Det är alltid lika kul tycker jag.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
January 4, 2001
[NH wrote: WIGGER][quote=Coore][quote=[NH] WIGGER]När jag kom in som moderator skulle man vara snygg, men dom kraven kan dom inte ha haft när Coore och Skijdröj joina 😉
haha... jodå... det var lika hårda krav när jag joina.. 😉 men du vet.. Zennan tar det mesta på två ben... Så det var nog därför du fick gå med... 😛
Du e nog den ända som fick gå genom Zennan 😉
Jag gick genom Iceman... hehe
Inte speciellt kräsen han heller... 😉
September 12, 2001
Tintin wrote: Hmm....någon mer som märkt att på senaste tiden har trådarna spårat ur lite...och gärna med just NH-folket i spetsen....:-)
Detta är inte menat som något negativt....tycker bara det är trevligt att ni visar er mänskliga sida också och inte bara *TRÅD LÅST* eller *TRÅD FLYTTAD*Jag tycker om när folk man tror är robotar visar sig vara helt vanliga människor som också har lustar(tjej-tråden) och som kan skoja till det som i den här tråden.
Det är alltid lika kul tycker jag.
Jadu...
Vi är människor som alla andra plus lite till 🙂
Såklart att vi är mänskliga och det visar vi gärna i allmänt när tillfälle ges.
Det är kul att diskutera samt att slänga en pik eller två... 🙂
April 20, 2002
Det låter finfint.
Nu är det bara en dag kvar sen bär det iväg till DH.
Till nästa sommar är jag ju bara tvungen att vara där hela tiden.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Men jag har ju inget av det.
Räcker det inte med en P1 75mhz och fläkten i nätagget?
Och 100 inlägg?
Och en fet kyss i arslet?
8)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 17, 2001
Tintin wrote:
Och en fet kyss i arslet?
8)
Om vi får fotodokumentera det hela så kan vi kanske tänka på saken.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 20, 2002
Jag har kommit till DH nu!
Blev en dag tidigare.
Nusitter jag här och har ingen att prata med....:-(
Känner inte en pers.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Haha...ja skulle jag få bestämma skulle jag vara den ende som hade OP.....men det ska väl inte vara så svårt för dig...:-)
Själv har jag inte ens varit inne i kanalen......skulle jag få OP så kanske jag börjar hänga där....=)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
3 Guest(s)