April 20, 2002
Ja du ska bara veta hur mycket jag klagar och förstör som de får rätta till. Men det är de värda. Det ska ju få jobba lite också....
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
😆 👿 😆
Glad att jag kan hjälpa till med något här i livet.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 21, 2001
Eftersom jag inte kan hitta någon som har höjt sin röst mot att jag blir tomtefar så tolkar jag detta såsom att alla accepterar mig i denna roll.
Därför klubbar jag nu detta beslut. Jag är nu tomtefar.
Jag behöver dock nårra tomtenissor..
Märk väl.. nissor.. inte nissar..
(den som bölar över svensk grammatik här får bara mjuka (små & mjuka) paket)
Nu ska det jevlar bli nya tider!!! Hurraa för mig!!
September 12, 2001
LousyLamer wrote: Varför vill man bli moderator? Vilka är fördelarna? Är det samma drivkraft som gör att vissa blir poliser/militärer/väktare?
Drivkraft???
Nä...i mitt fall så blev jag moderator för att wigger "hotade" mig om vad som kunde hända om jag inte blev moderator 😀
Så jag var så illa tvungen 😀
June 17, 2001
LousyLamer wrote: Varför vill man bli moderator? Vilka är fördelarna? Är det samma drivkraft som gör att vissa blir poliser/militärer/väktare?
Du menar barnvakt va? :arg:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 21, 2001
Miller wrote: Pax att vara skorsten!
*drar ner byxorna och vickar med häcken*
Nya tider.. inte fan tänker jag klämma mig in i nån jevla skorsten..
Jag ska ha 22 nissor som kånkar på en ordentlig murbräcka.. slå in dörrfan och klampa rakt in till granen. Och jag torkar inte av skorna innan jag går in. Fast bara för Millers skull så skulle jag kunna tänka mig att försöka det där skorstenstricket en endaste gång.. Tror dock att jag behöver ett par starka rediga karlar som håller fast honom då jag skuttar in... Getta Grippen tas ej av före .. Tänk även på att julklappssäcken ska med. Hi ho Silver!!! eller.. hi Hoo RuuudooolF!!
June 17, 2001
LousyLamer wrote: Då vill jag vara dockan i tomteverkstan' som säger "mamma" 8)
Offtopic: (Jag får göra sånt ibland )
När får du tomteluva på din avatar?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
3 Guest(s)