Moderatorernas otrevliga betende på sistonde...|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Moderatorernas otrevliga betende på sistonde...
Bark
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 753
sp_UserOfflineSmall Offline
925951
July 24, 2005 - 12:34 am
sp_Permalink sp_Print

Jag anar ett lås på denna snart ... 🙄

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
925952
July 24, 2005 - 12:35 am
sp_Permalink sp_Print

C-J... wrote: Vill jag döda alla oliktänkande, med andra kulturer eller med andra åsikter??

Du får ursäkta men att jämföra mig med Hitler är inte bara ett tecken på okunnighet, det är också arrogant & vidrigt och smaklöst.

Du sjönk rejält i mina ögon efter det inlägget, och jag vet att alla med lite vett innanför pannbenet håller med mig.

Min morfar var en av få svenskar som faktiskt slogs mot aset du jämför mig med, vad gjorde dina far & morföräldrar forutom att fylla badkaret med vatten & ransonera tilltugget??!!

Lågt, riktigt lågt.

Din syn på invandrare är lika smaklös och arrogant.

Att jag just sjönk i dina ögon kanske innebär att vi befinner oss på samma nivå nu?

Men hela din attityd mot invandrare utstrålar fjollnazist, i mina ögon iaf.

Därav jämförelsen.

Vad mina far och morföräldrar gjorde var att dom jobbade i skogen och i gruvorna för att hålla Sverige rullande.

Lukas
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1132
925956
July 24, 2005 - 12:38 am
sp_Permalink sp_Print

är det bara jag som tycker att politik borde förbjudas helt och hållet här på forumet igen? jag har ingenting emot yttrandefrihet när diskussionerna förs på seriös nivå, men iom att näst intill varenda jävla tråd spårar ut, med ständiga personangrepp och hån. så tycker jag faktiskt att ni seriöst borde tänka efter vad för egentlig funktion politik uppfyller på det här hårdvaruforumet.

och ibland kan man få för sig att det här är något jävla extremistforum, med såväl fjortishögern och afa-vandalerna repressenterade. antingen så är det så att hela nhs användasskara består av 15-åriga datornördar utan liv, hobby och intressen, samt saknad av grupptillhörighet. eller så är det så att hela samhället håller på att gå mot någon slags extremistyra.

de som vill ha någon att tycka illa om, vara ohövlig och spy elakheter mot, gå in på lunarstorm eller något annat fjortiscommunity. tro mig, det finns gott om lik- och oliktänkande där. och ni kan säkert göra ett eget rövarspråk där, och skaffa egna hemliga koder och ord, träffa varandra, maskera er... eller vad-som-helst.

det var inte meningen att bli sådär... men ta bara åt er om ni känner er träffade. resten av er gillar jag 😛 ni är mina gullungar allihopa 🙂

C-J...
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 242
925963
July 24, 2005 - 1:05 am
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=C-J...] Vill jag döda alla oliktänkande, med andra kulturer eller med andra åsikter??

Du får ursäkta men att jämföra mig med Hitler är inte bara ett tecken på okunnighet, det är också arrogant & vidrigt och smaklöst.

Du sjönk rejält i mina ögon efter det inlägget, och jag vet att alla med lite vett innanför pannbenet håller med mig.

Min morfar var en av få svenskar som faktiskt slogs mot aset du jämför mig med, vad gjorde dina far & morföräldrar forutom att fylla badkaret med vatten & ransonera tilltugget??!!

Lågt, riktigt lågt.

Din syn på invandrare är lika smaklös och arrogant.

Att jag just sjönk i dina ögon kanske innebär att vi befinner oss på samma nivå nu?

Men hela din attityd mot invandrare utstrålar fjollnazist, i mina ögon iaf.

Därav jämförelsen.

Vad mina far och morföräldrar gjorde var att dom jobbade i skogen och i gruvorna för att hålla Sverige rullande.

Alltid trevligt när en person som uppenbarligen ínte ens vet innerbörden av ordet "nazist", använder sig av det.

- Han tycker att det är för mycket invandrare i Sverige!!

- gör han!!?? NAZIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

🙄

Ctrl
Varberg
Member
Medlem
Forum Posts: 10355
925967
July 24, 2005 - 1:10 am
sp_Permalink sp_Print

Nu är jag fan less på dessa trådarna som börja komma. Har varit ute och njutit av naturen i 2veckor (inte speciellt aktiv dvs.)
När man kommer in på kvällarna finner man minst 3 liknande trådar som denna.

Orka! *Tråden skickad på semester på sing-song*

Skall disskutera med övriga admins hur vi skall göra nu.

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 173
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL