July 18, 2003
http://www.leetfik.com/dumpen/....._aelgs.exe
Min kompis som gjorde den ^^
Så grymt het 😀
edit: Seriöst, den är bra. kolla på den
February 12, 2002
Dry_Ice wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]De här hör ni inte ofta från mig men när jag säger det vet ni att det är sant.
Den var grymt meningslös...
🙄 mjo... Men erkän att den var het ^^
Om t.ex kraftverk skulle ha släppt en sådan video idag på mtv så skulle det gå bra som f*n 😀
Jag såg aldrig på den så länge att han började sjunga. Så fanns det väl lite mer värde i den än vad jag först påstod.
Men jag tror ändå att men kraftverk skulle gjort den så skulle videon inte blivit het på mtv. :bgrin:
Edit igen: Läste cores inlägg.. Har han inte gjort låten själv? Om han inte gjort det (jag lyssnar aldrig på sånn där musik så har ingen koll) så återgår jag till att den var totalt meningslös... 😛
July 18, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Dry_Ice][quote=-=*ThE_cRoW*=-]De här hör ni inte ofta från mig men när jag säger det vet ni att det är sant.
Den var grymt meningslös...
🙄 mjo... Men erkän att den var het ^^
Om t.ex kraftverk skulle ha släppt en sådan video idag på mtv så skulle det gå bra som f*n 😀
Jag såg aldrig på den så länge att han började sjunga. Så fanns det väl lite mer värde i den än vad jag först påstod.
Men jag tror ändå att men kraftverk skulle gjort den så skulle videon inte blivit het på mtv. :bgrin:
Edit igen: Läste cores inlägg.. Har han inte gjort låten själv? Om han inte gjort det (jag lyssnar aldrig på sånn där musik så har ingen koll) så återgår jag till att den var totalt meningslös... 😛
Såklart han inte har gjort den själv ^^ Låten är ju "känd" 😉
February 3, 2003
Jag ser det som en direkt förolämpning mot Welle: Erdball.
Låten är helt underbar, och nog fasiken var älgarna monotona i sina rörelser men likväl är det ju hemskt. Ska det vara någon "video" till den låten så ska det vara datorer och elektronik.
Den får en halv dvärg av sju möjliga.
1 Guest(s)