July 29, 2003
ska mönstra om 2 år blir d väl ? fyller ju 17 i sommar så =) tills dess måste jag nog ta o lungna ner mej lite =) vill inte bli ngn jävla granatkastare eller fältjägare 😉 om jag ska göra lumpen ska jag vill jag va krypskytt eller pilot =) eftersom jag nog ska bli pilot senare =)
February 21, 2003
Hauk wrote: ska mönsta på i5 i östersund framöver...
Vet redan vad jag ska säga för att slippa:
1. Jag kan inte ta order
2. Jag hatar sverige och vill inte försvara mitt land
3. Jag får lätt hemlängtan
4. Har vissa problem med "läckage"Tror dock att ett konditionstest räcker för att utesluta mig ur lumpen 😛
Jaså det är den taktiken du ska köra Hauk. Då har du missat det här :bgrin:
November 26, 2002
" De kompisar som gjorde sitt bästa på testerna och sedan sa ärligt att de inte ville göra lumpen för att de ville hellre plugga till hösten klarade sig. Men jag tycker att man ska göra lumpen. Låter som en floskel att man blir man. Jag såg många omogna komma in, och komma ut mogna."
min kompis gjorde bra ifrån sig, fick väl 6-8 i alla värden, sa att han inte ville vara med, han är också sån där mc-ordonanns. hehe, stackare =)
jag tycker också att man gott kan göra det, man förlorar ju inte direkt något på det.
February 15, 2003
Bongo wrote: Bra sagt öwall, jag vill göra det när jag blir stor
Hur gammal måste man vara?
'
Alltså, jag vill inte vara taskig eller så...
Men, efter dom frågor du ställt : Hur gammal är du? 🙄
Sen till er andra : Klart man ska göra lumpen! Jävla kärringar som ska mygla och skit.. 👿
December 15, 2002
Super-Svensson wrote: [quote=Bongo]Bra sagt öwall, jag vill göra det när jag blir stor
Hur gammal måste man vara?
'
Alltså, jag vill inte vara taskig eller så...
Men, efter dom frågor du ställt : Hur gammal är du? 🙄
Sen till er andra : Klart man ska göra lumpen! j**la kärringar som ska mygla och skit.. 👿
"Hur gammal måste man vara?"
November 16, 2003
Hejsan alla ni datanötter där ute på internet.
Jag skulle uppskatta om ni hade en lite trevligare ton mot Niklas, eller "Bongo" som han kallar sig i Cyberspace.
Jag är säker på att om vi alla försöker vårat bästa så kan vi lösa detta så att alla trivs och har roligt här.
Med vänlig hälsning
Klas, Niklas pappa.
February 15, 2003
Bongo wrote: Hejsan alla ni datanötter där ute på internet.
Jag skulle uppskatta om ni hade en lite trevligare ton mot Niklas, eller "Bongo" som han kallar sig i Cyberspace.
Jag är säker på att om vi alla försöker vårat bästa så kan vi lösa detta så att alla trivs och har roligt här.Med vänlig hälsning
Klas, Niklas pappa.
Ursäkta, men jag kan inte låta bli :
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
June 23, 2002
Super-Svensson wrote: [quote=Bongo]Hejsan alla ni datanötter där ute på internet.
Jag är säker på att om vi alla försöker vårat bästa så kan vi lösa detta så att alla trivs och har roligt här.Med vänlig hälsning
Klas, Niklas pappa.
Ja, nä det var ju säkert inte fake, nääää. 🙄
December 31, 2001
macrus wrote: [quote=Super-Svensson][quote=Bongo]Hejsan alla ni datanötter där ute på internet.
Klas, Niklas pappa.
Avlider snart av skrattanfall.
Men som det verkar är det inga som ska mönstra den 12e december.
va gör man för tester hos läkaren ? och hur genomförs dem ?
October 27, 2001
Death On Wings wrote: [quote=macrus][quote=Super-Svensson][quote=Bongo]Hejsan alla ni datanötter där ute på internet.
Klas, Niklas pappa.
Avlider snart av skrattanfall.
Men som det verkar är det inga som ska mönstra den 12e december.
va gör man för tester hos läkaren ? och hur genomförs dem ?
Inga? Så tjejer mönstrar också...
(Morgontrött)
3 Guest(s)