November 27, 2002
oh yeah!
var 100% ärlig och slapp, fy fan va sköönt!
en 7a på styrke, gjorde aldrig kondition... pga. att jag har lätt för att svimma försvann alla högstatus utbildningar (chef mm) så d enda som var kvar var sånt som krävde en 4a (eller mindre) i styrka typ, efter som differansen mellan 7 och 4 är 3 (vilket var max värdet för differans) så behövde jag inte om ja inte ville 😀 hamnade i reserven! *dansar* yiihaa!
February 21, 2003
sambandskompanibefäl i reserven
8) STOLT 8)
man var ju elitidrottare en gång i tiden... hehe
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
November 27, 2002
dem (de)graderar allt från 1 till 9 typ--fick 7 på kunskaps testet....daah :p
så det räckte tydligen...
qoute:"fyller kravet för att utbildas till en befattning med höga krav på teoretisk förmåga"
edit:host host, det var kul "degraderar" hmm.. hur e d me svenska egentligen 😀 =gradera!
October 9, 2002
October 10, 2002
Snap wrote: Det är ju nästan lättare att slippa lumpen än att göra den.
Det är då dagens sanning, jag gick verkerligen in för att göra lumpen klarade inskrivnings provet fint och psyk fint, men sedan sa läkaren att jag inte skulle klara av att springa i skogen, hmm planterar varje sommar, och då skulle jag inte klara av att bli lite blöt ute i skogen 👿
är iallafall inskriven som befäl i reserven :eye:
December 6, 2002
April 7, 2002
Föresten jag gjorde lumpen för några år sedan... var nog den tråkigaste tiden i mitt liv... iofs hade jag nytta av den... Lärde mig laga gröt. Fick möjlighet att jävlas med kungen (gjorde iofs inte det... men kunde gjort det, borde gjort det, så som den galningen kör bil...) och så fick jag lastbilskörkort för 500 kr vilket får anses som billigt. Har iofs bara användt det en gång. 😡
May 23, 2001
supersonic wrote: [quote=stormaz]Suger att göra lumpen, tro mig 🙂 Jag gör den nu.
http//bilder.stormaz.servebeer.com <-- Där har du lumpenbilder...
beror väl för faan på vad du gör
99% av dem jag känner som gör eller som har gjort lumpen tycker det har varit tråkigt och bortkastad tid....
July 22, 2003
Plexan wrote: Ha! jag mönstrade i måndags, jag blev jägarplotunbefäl på K3 som förste val 🙂
Sökte även till FJS.
På LBB eller span? Och gör allt du kan för att komma in på fjs, dock så har väl dom intagning först juni nästa år?
Om du inte kommer in på FJS så tycker jag definitivt du ska försöka komma till LBB, enligt mig så är det efter fjs/a-dyk den coolaste utbildningen i Sverige (ok jag är väl partiskt men ändå 🙂 ).
1 Guest(s)