May 11, 2003
smurfen- wrote: [quote=Plexan]Ha! jag mönstrade i måndags, jag blev jägarplotunbefäl på K3 som förste val 🙂
Sökte även till FJS.
På LBB eller span? Och gör allt du kan för att komma in på fjs, dock så har väl dom intagning först juni nästa år?
Om du inte kommer in på FJS så tycker jag definitivt du ska försöka komma till LBB, enligt mig så är det efter fjs/a-dyk den coolaste utbildningen i Sverige (ok jag är väl partiskt men ändå 🙂 ).
Vet faktiskt inte vilket men koden är FC600.
Det håller jag helt med om att komma med på FJS är bland det fräckaste som finns!
Vart har du själv tjänstgjort någonstans?
July 22, 2003
Plexan wrote: [quote=smurfen-][quote=Plexan]Ha! jag mönstrade i måndags, jag blev jägarplotunbefäl på K3 som förste val 🙂
Sökte även till FJS.
På LBB eller span? Och gör allt du kan för att komma in på fjs, dock så har väl dom intagning först juni nästa år?
Om du inte kommer in på FJS så tycker jag definitivt du ska försöka komma till LBB, enligt mig så är det efter fjs/a-dyk den coolaste utbildningen i Sverige (ok jag är väl partiskt men ändå 🙂 ).
Vet faktiskt inte vilket men koden är FC600.
Det håller jag helt med om att komma med på FJS är bland det fräckaste som finns!
Vart har du själv tjänstgjort någonstans?
Jag låg inne 10 månader på K3, LBB 02/03. Det var därför jag sa att jag var partisk, men det är en mkt bra utbildning. Akta dig bara för Mj Hedman på Livskvadron under din GSU, han är livsfarlig 😉
September 5, 2001
Själv ska jag bli bevakningssoldat:insats, är i min 3:dje vekcka på GSU, tycker det är skitball. Inte nått jobbigt och endå är våra befäl inriktade på att utbilda oss minst lika kraftigt som amfibie (lite knepigt tycker man). Tror till och med att jag ska försöka bli hundförare. Iaf, tycker det är ball...fänrikarna försöker verkligen sitt bästa att göra livet surt för en, men men.
Tycker det är skitball iaf. Ses på AMF4.
September 28, 2003
hawkie wrote: Själv ska jag bli bevakningssoldat:insats, är i min 3:dje vekcka på GSU, tycker det är skitball. Inte nått jobbigt och endå är våra befäl inriktade på att utbilda oss minst lika kraftigt som amfibie (lite knepigt tycker man). Tror till och med att jag ska försöka bli hundförare. Iaf, tycker det är ball...fänrikarna försöker verkligen sitt bästa att göra livet surt för en, men men.
gillar du ordet ball :bgrin:
September 5, 2001
fastbullit wrote: [quote=hawkie]Själv ska jag bli bevakningssoldat:insats, är i min 3:dje vekcka på GSU, tycker det är skitball. Inte nått jobbigt och endå är våra befäl inriktade på att utbilda oss minst lika kraftigt som amfibie (lite knepigt tycker man). Tror till och med att jag ska försöka bli hundförare. Iaf, tycker det är ball...fänrikarna försöker verkligen sitt bästa att göra livet surt för en, men men.
Ja, märks det? har precis kommit tebax, orka tänka på stavningen måste sova nu, det är ball o sova. puss
November 16, 2002
hawkie wrote: Själv ska jag bli bevakningssoldat:insats, är i min 3:dje vekcka på GSU, tycker det är skitball. Inte nått jobbigt och endå är våra befäl inriktade på att utbilda oss minst lika kraftigt som amfibie (lite knepigt tycker man). Tror till och med att jag ska försöka bli hundförare. Iaf, tycker det är ball...fänrikarna försöker verkligen sitt bästa att göra livet surt för en, men men.
HAHA hawkie du o jag är tvillingsjälar det enda som skiljer oss åt är siffran gör exakt samma skit som du fast på AMF 1 i sthlm ska du ha PEK nästa vecka ??
November 16, 2002
Callister wrote: [quote=ruski2]Måste alla som kan gå på lumpen gå på lumpen?
Alla måsta mönstra enligt svensk lag, om du sen blir kallad till att göra lumpen måste du gå den, men det är lätt att komma undan
det är hyffsat lätt att komma förbi röt äggen på pliktverket om dem inte sätter tänderna i en o inte fattar att det suger o göra lumpen... när du väl är där är du bränd rostad om du inte har haft knäproblem sen du va tre år gammal eller är ruskigt sinnessjuk har en snubbe som har försökt göra allt för att komma ifrån min pluton i tre veckor o har inte ens få ha ett möta med nån psykdoktor änn
September 28, 2003
hawkie wrote: [quote=fastbullit][quote=hawkie]Själv ska jag bli bevakningssoldat:insats, är i min 3:dje vekcka på GSU, tycker det är skitball. Inte nått jobbigt och endå är våra befäl inriktade på att utbilda oss minst lika kraftigt som amfibie (lite knepigt tycker man). Tror till och med att jag ska försöka bli hundförare. Iaf, tycker det är ball...fänrikarna försöker verkligen sitt bästa att göra livet surt för en, men men.
Ja, märks det? har precis kommit tebax, orka tänka på stavningen måste sova nu, det är ball o sova. puss
svar: JA
August 12, 2003
Smirnoff wrote: [quote=ruski2]Måste alla som kan gå på lumpen gå på lumpen?
Svenska 2 🙂
Nja, gick på det 2ggr i sjuan för att jag inte orkade skriva uppsats.
Ska det vara "i lumpen" eller? VAD FAN HAR JAG GJORT FÖR FEL?!?!! wut, caps äger och jag är cp störd.
Vad är mönstring? Eller vad gör man då man "mönstrar"?
Har ni märkt att CP kan lika gärna stå för connection problem? Jag menar, celebral paralys är då man är förlamad i nån del i kroppen. Hjärnan kan inte skicka signaler dit, alltså connection problem. Så ett spel kan vara CP!!!!
3 Guest(s)