September 5, 2001
Tycker det var ball, leka av sig lite. Ta lite skit, ge lite skit(simma i lite:))
Träffa nya folkes, abslut inte slöseri med tid. Visst, hade jag kunnat jobba i dom 10 månaderna och tjänat pengar men hur kul är det?
Hade jag inte gjort lumpen hade jag inte jobbat med det jag gör idag.
Så visst hade man nytta av det tillslut.
Cyklingen? Cykla på tills du känner att du inte kan andas och måste spy, så lite till. Ungefär så bör lumpen vara, ger bra insyn 🙂
October 14, 2002
har någon av er ens gjort lumpen ?..
jag mucka 8 april detta år drog till cypern me plutonen sen å söp som fan :p aja Lumpen tyckte jag sög s¨jävla hårt i början att alla som man va me ville hem osv så är det bara.. men efter ett tag accepterar alla läget man gjorde sköna saker.. ligga på skjutbanan en hel dag i solen å vila osv när man inte hade skjutning jusst då.. bara sova..
alla sköna polare man fick fyfan jag tänker nästan på grabbarna varje dag nu alla sköna saker man gjort, folk sagt det kommer sitta kvar hela livet.. man snackar ofta me polarn som mucka samma dag som mig om lumpen.. det kan va när man ser saker ute så reflekterar man till lumpen.. så underbart endå att snacka om det..
anyways jag var stridsfordonsförare skön tjäst köra lite pansarterrängbil ute i bushen inte helt fel..
jag önskar att jag hade vart lastbilsförare istället fått ett C kort gratis ovärderkligt! å alla lastbilsförare har de slappt det har förövrigt alla fordonsförare för att man måste sova 6timmar per dygn osv i säkerhetssynpunkt 🙂
MEN gör lumpen det är så skönt endå efter man gjort de å sett att detta klarar jag av.. du kan tracka din polare som suttit hemma å pilla navel utan pengar i 7 eller 10mån som du nu var borta.. du kommer få en helt annan syn på det vanliga livet... att äta mackor på ett rent bord istället för ett skitigt lastbilssläp osv osv 🙂 det finns både saker som suger och saker som är asbra i lumpen....
June 23, 2002
Collateral wrote: [quote=obelix]Lumpen är överskattat, det finns vettigare saker att göra här i livet.
Så säger dom som ville men aldrig kom in.
Hah, var har du fått det ifrån? Vilket skitsnack. Dock vettefan om lumpen är överskattat, men jag ser ingen vettig anledning att göra den. Jag jobbar hellre och tjänar pengar, that's it.
Själv ska jag mönstra 1sep.
2 Guest(s)