August 11, 2004
Hej hej.
Nu har vi startat ett Forum för alla Mopedintresserade på Nätet.
Just nu är vi inte så stora men det hoppas vi på att bli.
Så om du har frågor, behöver hjälp eller själv känner att du kan hjälpa så varför inte hänga på?
#MopedForumet @ QuakeNet
Tack på förhand
September 12, 2001
Coore wrote: [quote=macrus]Har inte du redan gjort en sånhär löjlig tråd om ditt fjortismoppe forum?
F.ö är ju att göra reklam på detta viset förbjudet på NH?
Jag sa när jag låste förra tråden att det var okej om dom inte hade reklam på deras sida.
WTF...
Inte visste jag att du var så pass intresserad utav mopeder .
Coore är en moppefucko . 🙂
January 22, 2003
Måste nog säga att det var en av dom sämsta sidorna jag har sett, om man ska vara på någon mopedsida så är det bara Moppe***.com (tog bort sista pga förbudet mot reklam)
Ta inte detta som påhopp eller liknande, jag säger bara som det är.
//NES_Boy & Uno!
Hälsningar -azN: :)R
February 4, 2003
Tjena.
Tycker inte designen är så pjåkig, även om det förmodligen är en färdig mall (det mesta).
Bra initiativ. Det svåra är väl att fylla den med personer som skriver i forumet, och att få den allmänt igenkänd.
Men fortsätt. Du lär dig på vägen, och i framtiden har du lite kunskaper.
Låt inte folk tracka ner dig, det är bara beklagligt att folk plötsligt blir så "vuxna" när de är sålt sin egen moped, och glömmer bort att det var de själva som åkte runt på gatan som värsta tönten för två år sedan. Att kalla andra för "fjortis" bevisar bara vart man själv står.
Inget mot er som skämtar nu. Kritiken är mot få av er.
June 23, 2002
davidhellmyrs wrote: Tjena.
Tycker inte designen är så pjåkig, även om det förmodligen är en färdig mall (det mesta).
Bra initiativ. Det svåra är väl att fylla den med personer som skriver i forumet, och att få den allmänt igenkänd.
Låt inte folk tracka ner dig, det är bara beklagligt att folk plötsligt blir så "vuxna" när de är sålt sin egen moped, och glömmer bort att det var de själva som åkte runt på gatan som värsta tönten för två år sedan. Att kalla andra för "fjortis" bevisar bara vart man själv står.
Varför skulle man vara mer vuxen för att man inte kör mopen längre? Jag vet många äldre som har det som transport medel. Samt folk som har moppar och leker med.
February 4, 2003
macrus wrote: [quote=davidhellmyrs]Tjena.
Varför skulle man vara mer vuxen för att man inte kör mopen längre? Jag vet många äldre som har det som transport medel. Samt folk som har moppar och leker med.
Ursäkta Markus. Men du som sa att det var "fjortis moppesida", inte jag.
Sen är det överlag faktisikt den yngre generationen som kör moped. Och jag tvivlar starkt att du är över 17 år, eller däromrking. Alltså själv åkte runt på moped för ett par år sedan, och satt i matsalen och skröt om dina bravader. Men bara för du nu har sålt din, så tror du att du är så vuxen, och kan säga att "moppe intresse är fjortis sak".
Det var ju det du sa?
1 Guest(s)