MopedForumet|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
MopedForumet
macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
sp_UserOfflineSmall Offline
778397
November 21, 2004 - 12:26 pm
sp_Permalink sp_Print

davidhellmyrs wrote: [quote=macrus][quote=davidhellmyrs]Tjena.

Tycker inte designen är så pjåkig, även om det förmodligen är en färdig mall (det mesta).

Bra initiativ. Det svåra är väl att fylla den med personer som skriver i forumet, och att få den allmänt igenkänd.

Men fortsätt. Du lär dig på vägen, och i framtiden har du lite kunskaper.

Låt inte folk tracka ner dig, det är bara beklagligt att folk plötsligt blir så "vuxna" när de är sålt sin egen moped, och glömmer bort att det var de själva som åkte runt på gatan som värsta tönten för två år sedan. Att kalla andra för "fjortis" bevisar bara vart man själv står.

Inget mot er som skämtar nu. Kritiken är mot få av er.

Varför skulle man vara mer vuxen för att man inte kör mopen längre? Jag vet många äldre som har det som transport medel. Samt folk som har moppar och leker med.

Ursäkta Markus. Men du som sa att det var "fjortis moppesida", inte jag.

Sen är det överlag faktisikt den yngre generationen som kör moped. Och jag tvivlar starkt att du är över 17 år, eller däromrking. Alltså själv åkte runt på moped för ett par år sedan, och satt i matsalen och skröt om dina bravader. Men bara för du nu har sålt din, så tror du att du är så vuxen, och kan säga att "moppe intresse är fjortis sak".

Det var ju det du sa?

Ja juste jag glömde bort att man alltid måste ha ironi-smilies på detta forumet för att folk ska förstå. Så ursäkta mig. Man ska inte ta allt så jävla allvarligt. Helt seriöst var inget illa menat.

Javisst körde jag moppe, var inte alls längesen. Men sen satt jag inte och skröt om mina "bravader" i matsalen men.

Ja jag fattar vad du menar. Nej jag tror inte jag är så mogen, det är nog du knappast kan avgöra heller då du inte träffat mig som person.

davidhellmyrs
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1553
778417
November 21, 2004 - 12:41 pm
sp_Permalink sp_Print

I så fall ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Du kan ju inte på allvar förvänta dig att jag ska behöva känna dig för att svara på dina inlägg? Det är ju det ett forum går ut på. Diskussion över distans. Och jag kan inte veta mer än vad du berättar, och hur du uttrycker det.

Dessutom verkar inte du "ha förstått vad jag menade med bravader". Verkar som att du också "missar :P" som inte skrivs ut. Jag vet att mer eller mindre alla som har haft moppe har diskuterat det ordentligt när de själva körde, ofta lite "skytsamt". Även om de inte erkänner det kanske, eller förstår det själva. Jag kan i alla fall erkänna att jag gjorde det.

Dessutom ser jag inte:

r inte du redan gjort en sånhär löjlig tråd om ditt fjortismoppe forum?

F.ö är ju att göra reklam på detta viset förbjudet på NH?

som särskillt roligt.. Ser inte ironin heller faktiskt... men det är bara jag...

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
778435
November 21, 2004 - 12:59 pm
sp_Permalink sp_Print

davidhellmyrs wrote: I så fall ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Du kan ju inte på allvar förvänta dig att jag ska behöva känna dig för att svara på dina inlägg? Det är ju det ett forum går ut på. Diskussion över distans. Och jag kan inte veta mer än vad du berättar, och hur du uttrycker det.

Dessutom verkar inte du "ha förstått vad jag menade med bravader". Verkar som att du också "missar :P" som inte skrivs ut. Jag vet att mer eller mindre alla som har haft moppe har diskuterat det ordentligt när de själva körde, ofta lite "skytsamt". Även om de inte erkänner det kanske, eller förstår det själva. Jag kan i alla fall erkänna att jag gjorde det.

Dessutom ser jag inte:

r inte du redan gjort en sånhär löjlig tråd om ditt fjortismoppe forum?

F.ö är ju att göra reklam på detta viset förbjudet på NH?

som särskillt roligt.. Ser inte ironin heller faktiskt... men det är bara jag...

Just därför ska du inte komma och säga hur jag är som person eftersom du inte träffat mig personligen, var det jag vill komma fram till helt enkelt. Du pratar om att jag "tror" jag är "mogen" nog för att kunna prata om det och det för jag har sålt min moppe. 🙄

Ja om folk stör sig så mycket på det där så får jag väl be om ursäkt och vara tydligare i framtiden.

Jo jag fattar vad du menar med bravader. Jag behöver knappast erkänna nånting då jag inte hade moppe som nån "coolhetsfaktor" utan för att använda det som ett transportmedel. Vilket var väldigt praktiskt.

Du får se det som du vill, för mig kvittar det nu ändå.
Antar att du ändå fattar vad jag menar nu.

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
778516
November 21, 2004 - 2:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Ingen moped människa själv men lycka till. 🙂

GroundX
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1619
779156
November 22, 2004 - 8:26 am
sp_Permalink sp_Print

tycker det var en bra idé jag!

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 94
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL