December 20, 2000
stormaz wrote: Såg Skellefteå idag, tyckte inte de var så j**la überbra. Men de var säkert lika mycket värda som Mora att gå upp, har ingen större koll på dem.
Skellefteå har varit lite skumma de två senaste matcherna... dom har inte pallat trycket 🙂 Och då har inte spelet stämt heller. Trots att jag är från Umeå så ville jag faktiskt att de skulle gå upp, hoppet om Björklöven har man ju förlorat för länge sedan.
September 12, 2001
Tom wrote: [quote=stormaz]Såg Skellefteå idag, tyckte inte de var så j**la überbra. Men de var säkert lika mycket värda som Mora att gå upp, har ingen större koll på dem.
Skellefteå har varit lite skumma de två senaste matcherna... dom har inte pallat trycket 🙂 Och då har inte spelet stämt heller. Trots att jag är från Umeå så ville jag faktiskt att de skulle gå upp, hoppet om Björklöven har man ju förlorat för länge sedan.
Aja...får löven ordning på ekonomin så har jag gott hopp om dem med.
Nog var Skellefteå skumma alltid. Dom spelade ju strålande mot AIK och Malmö borta innan den famösa matchen mot Hammarby.
September 12, 2001
Jadu draken...faktiskt riktigt bra.
Dom gjorde den bästa säsongen på länge och hade dom inte fipplat i slutet av serien så hade dom spelat i SA efter jul.
Tyvärr så är många av lagets bästa spelare mkt intressanta för andra mer hårdsatsande lag så nästa säsong blir nog en mellansäsong med nya spelare och tränare.
November 4, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=chrippaz]inte alla kolla på, utöva är en annan grej.
Nån som sett Crusty demons of dirt eller Slednecks? Där har ni två sporter,, hockey är ju för fjoller.. 😛
Mm, jag har sett, jag vet inte om jag räknar det som sport mer som hobby/intresse/nöje. Dock tycker jag inte heller det är så kul att kolla på, roligare att göra själv.
Man tröttnar när man sett samma vilda stunt göras flera gånger...
February 12, 2002
chrippaz wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=chrippaz]inte alla kolla på, utöva är en annan grej.
Nån som sett Crusty demons of dirt eller Slednecks? Där har ni två sporter,, hockey är ju för fjoller.. 😛
Mm, jag har sett, jag vet inte om jag räknar det som sport mer som hobby/intresse/nöje. Dock tycker jag inte heller det är så kul att kolla på, roligare att göra själv.
Men det var ju det vi komme fram till. Jag höll ju med men det inte syndes, alla sporter är bättre om man utövar dem, fast kan vara kul sitta i soffan med en pilsner å se på ibland också..
Man blir nästan aldrig less på att köra samma hopp igen, visst vill man utöka å adrealinet för just det tricket sjunker när man gjort de många gånger men endå.. 🙄
November 4, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=chrippaz][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=chrippaz]inte alla kolla på, utöva är en annan grej.
Men det var ju det vi komme fram till. Jag höll ju med men det inte syndes, alla sporter är bättre om man utövar dem, fast kan vara kul sitta i soffan med en pilsner å se på ibland också..
Man blir nästan aldrig less på att köra samma hopp igen, visst vill man utöka å adrealinet för just det tricket sjunker när man gjort de många gånger men endå.. 🙄
nej exakt om man gör det själv kan man ju göra det hur många gånger som hellst utan att tröttna.
September 12, 2001
_bushman_ wrote: [quote=Darko]Är inte B-O Karlsson från Boden från början? Har för mig de, han passar då iaf lika bra i Skellefte 😀
Jo det är han. samma med Thomas Holmström
Stämmer inte alls.
Tomas Holmström är från Piteå. Har spelat i Boden dock.
B-O Karlsson har spelat länge i Boden. Dock född i Piteå. 🙂
January 22, 2003
skiroy wrote: [quote=_bushman_][quote=Darko]Är inte B-O Karlsson från Boden från början? Har för mig de, han passar då iaf lika bra i Skellefte 😀
Jo det är han. samma med Thomas Holmström
Stämmer inte alls.
Tomas Holmström är från Piteå. Har spelat i Boden dock.
B-O Karlsson har spelat länge i Boden. Dock född i Piteå. 🙂
Okay, jag trodde det var så 😛
3 Guest(s)