July 11, 2002
Tjohej 🙂
Ville bara se vilket Tv morgonprogram ni brukar titta på, jag tittar alltid en halvtimma innan jag drar till skolan på SVT Morgon, gillar speciellt deras ekonomiprogram som sänds varje halvtimma.
Förut så tittade jag mycket på nyhetsmorgon men sedan kom ju reklam varje minut så jag bytte till Svt morgon för att spara dyrbar tid 😉
May 19, 2003
Ogrebeast wrote: Hinner ni kolla på sån't? Vad är det för lyxtillvaro (att man har tiden alltså)? Men är det nåt jag har på så är det Oggy & kackerlackorna., sjukare finns inte på morgonen :bgrin:
JAA!! Det finns fler som gillar Oggy & Kackerlackorna! JA!! Har massivt många avsnitt på min data 😀 ... dom äger stenhårt! 😉
March 10, 2003
Oggy & Kackerlackorna är bara så bäst.. får Tom & Jerry att verka harmlösa.
Dom som inte vet så har Xliam (Oggy skaparna) gjort ett äventyrsspel som heter "Stupid Invaders".
Med detta spel har dom lyckats med att få mig att tro att ingen fransman är riktig i knoppen.
Bör inte spelas av yngre åskådare kanske då det innehåller lite starka scener ibland med sexuell anspelning (grov sådan).
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
May 23, 2003
Dr_spackel wrote: Oggy & Kackerlackorna är bara så bäst.. får Tom & Jerry att verka harmlösa.
Dom som inte vet så har Xliam (Oggy skaparna) gjort ett äventyrsspel som heter "Stupid Invaders".
Med detta spel har dom lyckats med att få mig att tro att ingen fransman är riktig i knoppen.
Bör inte spelas av yngre åskådare kanske då det innehåller lite starka scener ibland med sexuell anspelning (grov sådan).
Hrm, killarna måste ha humor, både Oggy och Stupid Invaders är ruggigt kul... 🙂 det var ju nån PC-tidning som var helt lyriska över Oggy och Stupid i typ 6 mån
2 Guest(s)