June 28, 2001
Så man slipper slänga in.... jaa jag har 10405 IP-serier i peerguardian, i sin vanliga brandvägg... massa ork och tid :P... även om peerguardian enligt vissa inte fungerar så bra känns det fortfarande bättre att ha det på :P.
När man använder p2p program sitter man vanligtvis ändå inte och spelar så det får mer än gärna slurpa systemresurser för mej :D, bara lyssna på musik och kolla på film fungerar undertiden är jag glad :p
February 9, 2004
Klockenstein wrote: Så man slipper slänga in.... jaa jag har 10405 IP-serier i peerguardian, i sin vanliga brandvägg... massa ork och tid :P... även om peerguardian enligt vissa inte fungerar så bra känns det fortfarande bättre att ha det på :P.
När man använder p2p program sitter man vanligtvis ändå inte och spelar så det får mer än gärna slurpa systemresurser för mej :D, bara lyssna på musik och kolla på film fungerar undertiden är jag glad :p
Så du har alltså Warez i din burk...
June 28, 2001
taffiz wrote: [quote=Klockenstein]Så man slipper slänga in.... jaa jag har 10405 IP-serier i peerguardian, i sin vanliga brandvägg... massa ork och tid :P... även om peerguardian enligt vissa inte fungerar så bra känns det fortfarande bättre att ha det på :P.
Nej, skydda mina freewares :P, dom har inget att göra på min burk... kan dom lika gärna komma hem och rota i min kalsonglåda, har lika mycke hemligt där 😛
February 9, 2004
Klockenstein wrote: [quote=taffiz][quote=Klockenstein]Så man slipper slänga in.... jaa jag har 10405 IP-serier i peerguardian, i sin vanliga brandvägg... massa ork och tid :P... även om peerguardian enligt vissa inte fungerar så bra känns det fortfarande bättre att ha det på :P.
Nej, skydda mina freewares :P, dom har inget att göra på min burk... kan dom lika gärna komma hem och rota i min kalsonglåda, har lika mycke hemligt där 😛
ok =)
July 11, 2002
Klockenstein wrote: [quote=Izmeth]Vad gör peerguardian? ;>
Det blockar oönskade IP-nummer/IP-serier från att kunna ansluta till din dator.
Räcker inte en Hårdvaru/mjukvaru brandväggar?
Eller är man tvungen att ha PeerGuardian för att känna sig Riktigt säkert? 🙄
Btw. Hur mycket "Original" share har du?
April 23, 2003
hadde 321 från Antipiracybyra Sweden split 2 efter en nats Dc använvändning. 😀
Edit: tagen ida kolla in IP'n http://www.stormaz.servebeer.c.....d=Cp_trick
1 Guest(s)