August 12, 2003
Hahahahahahaha, omg omg omg omg. Jag var ute och cyklade då, så pajade cykeln. Däcket sprängdes och senare flög växeln av. Iaf, jag tog inte illa upp, mer kul eftersom däcket sprängdes, skulle ändå köpa nytt (hittade en glasbit i däcket dagen innan). Jag hade morsans mobil med mig, hon ville jag skulle ha det av någon anledning. Sen då jag kom hem så sa hon att den inte funkade. Sen så påstod hon att den gick sönder pga att JAG HADE SÄNT ELEKTRISKA VÅGOR/SIGNALER FÖR ATT JAG VAR RASANDE. Jag var inte rasande, men morsan trodde det. Alltså, vad i helvete snackar hon om? Om mobilen är nu paj så beror säkert på att jag hade blöta, kalla badkläder i samma väska som mobilen.
Hon tror typ att man är ett jävla kärnkraftverk då man är arg.
January 17, 2002
Ehhh, din morsa e en såndär som tror på det mesta va?
Låt mig gissa:
Ni äger ingen microvågsugn
Ni äger ingen trådlös telefon
Du äger ingen CRT skärm
Ni stänger av mobilerna innomhus
Har jag rätt?
Fy fan vad jag hatar sådana som tror på att strålning finns precis överallt och dödar dig efter ett tag. På mitt gammla prao fick den kvinnliga chefen fnatt då jag skulle värma upp min mat i fikarummets micro. Hon sa att jag skulle få cancer och andra farliga åkommor om jag åt det.
Micron var visst bara till för vätskor...
Jag har för mig att din morsa sa att datorn var farlig också? Hon verkar inte klok...
January 17, 2002
Blekingen wrote: Colic, Strålning finns precis överallt, mer eller mindre.
Det är ju på lång sikt det blir farligt som oftast.
Notera att jag inte påpekar något om dina... olyckor. 🙄
Jo, strålning finns överallt, men jag menade snarare strålning som det spekuleras om, alltså mobil etc.
Jag vill gärna ha ett svar på min gissning ruski2 🙂 Och gärna ditt telefonnummer så jag kan ringa och påstå att det ska byggas en 3G mast utanför ditt fönster.
August 12, 2003
Micro har vi, fast morsan använder den aldrig vad jag så vet. Ett tag ville hon tom att vi skulle hålla oss borta från micron då den var på.
Vi hade en trådlös en gång, säkert morsan som tog bort den...
CRT är gammalt. Hon har då aldrig klagat på CRT skärm förutom att den den "bländer", hon har nått synbroblem.
De brukar ladda sina mobiler.
Morsan vill iaf inte att lillsyrran ska prata i mobil... gissa varför.
😛
January 17, 2002
ruski2 wrote: Morsan vill iaf inte att lillsyrran ska prata i mobil... gissa varför :p
Därför att hon är en hippe 😀
Damn, jag skulle ge pengar för att få ringa från nån fejkad mobiloperatör och säga "Hej, jag heter Bosse och ringer från blaha och undrar om ni är hemma i morgon, vi ska montera en 3G mast utanför erat köksfönster och måste komma in i huset för att kolla så inga kablar är ivägen för skruvarna"
Och sedan lyssna då din morsa går upp i spin :bgrin:
October 25, 2003
CoLiC wrote: [quote=ruski2]Morsan vill iaf inte att lillsyrran ska prata i mobil... gissa varför :p
Damn, jag skulle ge pengar för att få ringa från nån fejkad mobiloperatör och säga "Hej, jag heter Bosse och ringer från blaha och undrar om ni är hemma i morgon, vi ska montera en 3G mast utanför erat köksfönster och måste komma in i huset för att kolla så inga kablar är ivägen för skruvarna"
ringa?? vi kan gå dit och hälsa på.
klistra Telia klistermärken på bilen och bara ringa på dörren.
Fatta reaktionen
January 17, 2002
tindy_14 wrote: [quote=CoLiC][quote=ruski2]Morsan vill iaf inte att lillsyrran ska prata i mobil... gissa varför :p
ringa?? vi kan gå dit och hälsa på.
klistra Telia klistermärken på bilen och bara ringa på dörren.
Fatta reaktionen
Fatta Telias reaktion 😉 Fast fan va värt det skulle vara...
Ruski2, du har ingen lust att ge ut din addredss?
3 Guest(s)