September 13, 2002
CoLiC wrote: [quote=heimdal]de skulle kunna bli en kul film dedär
1 minut går åt till att snacka, resterande 20 går åt till panikartad flykt undan hennes brödkavel
hehe.. du glömde de 10 minutrarna när hon får panik å tror att du sänder ut "death-rays" ur öronen å bryter ihop, sedan tillkommer 5 minuter innan hon samlar sig å inser att du skämtar, sen hittas nog steklaggen eller kaveln å hon kommer å vill köra upp den i regioner där solen aldrig skiner
October 16, 2003
heimdal wrote: [quote=CoLiC][quote=heimdal]de skulle kunna bli en kul film dedär
1 minut går åt till att snacka, resterande 20 går åt till panikartad flykt undan hennes brödkavel
hehe.. du glömde de 10 minutrarna när hon får panik å tror att du sänder ut "death-rays" ur öronen å bryter ihop, sedan tillkommer 5 minuter innan hon samlar sig å inser att du skämtar, sen hittas nog steklaggen eller kaveln å hon kommer å vill köra upp den i regioner där solen aldrig skiner
nåt sånt skulle jag gissa på, ja
February 19, 2004
ruski2 wrote: Hahahahahahaha, omg omg omg omg. Jag var ute och cyklade då, så pajade cykeln. Däcket sprängdes och senare flög växeln av. Iaf, jag tog inte illa upp, mer kul eftersom däcket sprängdes, skulle ändå köpa nytt (hittade en glasbit i däcket dagen innan). Jag hade morsans mobil med mig, hon ville jag skulle ha det av någon anledning. Sen då jag kom hem så sa hon att den inte funkade. Sen så påstod hon att den gick sönder pga att JAG HADE SÄNT ELEKTRISKA VÅGOR/SIGNALER FÖR ATT JAG VAR RASANDE. Jag var inte rasande, men morsan trodde det. Alltså, vad i h*****e snackar hon om? Om mobilen är nu paj så beror säkert på att jag hade blöta, kalla badkläder i samma väska som mobilen.
Hon tror typ att man är ett j**la kärnkraftverk då man är arg.
Över driver du inte lite nu?? //wikk3! :eye:
2 Guest(s)