January 4, 2001
haha... min kära mor berättade förut att hon tog en tjuv tidigare idag...
I vårat hus så hyr vi ut undervåningen där det är två lägenheter... Det är oxå en korridor där nere... där hade jag ställt min fiskelåda... När mamma kollar ut genom fönstret mot tomten ser hon en gubbe på ca: 45år som står där med min fiskelåda... morsan fort som fan ner å ryter å tar fiskelådan ifrån honom å ringer polisen.. och polisen kom å tog honom... haha... ägd by mom!
January 4, 2001
Starscream wrote: ooh.. fan om nån skulle sno min fiskelåda, många wobblers m.m i den o varje kostar ju typ 100:-
*applåderar*
Jo jag har nog lagt ner ett par tusen på dragen i lådan... men det var ju några år sedan, så dom e väl inte värda så mycket nu...
Men nu vet ni hur det går ifall någon försöker steela från Coore.. 😉
February 1, 2002
Coore wrote: [quote=Starscream]ooh.. fan om nån skulle sno min fiskelåda, många wobblers m.m i den o varje kostar ju typ 100:-
*applåderar*
Jo jag har nog lagt ner ett par tusen på dragen i lådan... men det var ju några år sedan, så dom e väl inte värda så mycket nu...
Men nu vet ni hur det går ifall någon försöker steela från Coore.. 😉
Näe men det skulle kosta o köpa nytt om de försvann
November 16, 2002
😀 😀 😀 hahah fan va skönt gjort
mammor och myrmas ska man passa sig för
Måste bara passa på och berätta om min stål myrma(may she R.I.P), vi hade landställe på ön rindö i sthlms skärgård och där ligger AMF 1 en militär bas där många stackars små pojkar blir män, men hursomhelst en dag när min käre myrma va ute och gick i solen, då kommer ett gäng nyinrykta i full mundering springades och det va säkert en 30 grader ute och efter dom kommer en officerare gapandes på cykel och e allmänt ond, då blir min myrma arg och tar tag i officeraren och skäller livet ur han vet inte riktigt vad hon sa men han blev alldeles röd i ansiktet och cyklade före dom meniga hem till basen och all nyinrykta jublade och tackade min myrma och GICKhem 😀
3 Guest(s)