February 1, 2004
Fick lite damp när jag såg alla skriva att dom hade Wireless mus, är bara tvungen att säga mitt nu.
---
Ingen som vet att man INTE ska använda Wireless mus? Det suger ju. Speciellt om man arbetar i Photoshop eller spelar spel. Jag rekommenderar inte en Wireless mus, skulle aldrig falla mig in att köpa en.
January 17, 2002
StarCraft wrote: Fick lite damp när jag såg alla skriva att dom hade Wireless mus, är bara tvungen att säga mitt nu.
---
Ingen som vet att man INTE ska använda Wireless mus? Det suger ju. Speciellt om man arbetar i Photoshop eller spelar spel. Jag rekommenderar inte en Wireless mus, skulle aldrig falla mig in att köpa en.
Klart vi har wireless i spel! Du kanske behöver den där extra precitionen för att klara av att spela, men vi står över sådana fjuttiga hinder och äger endå.
December 8, 2003
CoLiC wrote: [quote=StarCraft]Fick lite damp när jag såg alla skriva att dom hade Wireless mus, är bara tvungen att säga mitt nu.
---
Klart vi har wireless i spel! Du kanske behöver den där extra precitionen för att klara av att spela, men vi står över sådana fjuttiga hinder och äger endå.
😀
3 Guest(s)