February 22, 2003
Spidey wrote: [quote=BelGarath][quote=bjornpadda][quote=festisMER]Vad spelar det för roll om den är äkta eller inte?
De är bara en mössa 350 spänn..
Jo, men lite trist om den är fejk
köper du kläder för märket eller själva plagget i sig?
Folk är bara ute efter märket nu för tiden.....
Som Canadian GOOSE :cy: :cy:
är det nått märke ja inte fattar att de är status på så är det Kanadensisk gås
VEM FAN VILL GÅ RUNT MED EN KARTA ÖVER KANADA! AV ALLA SKETNA LAND? och kanadagäss är dom värsta flygande skadodjuren som finns
January 5, 2002
BelGarath wrote: är det nått märke ja inte fattar att de är status på så är det Kanadensisk gås
VEM FAN VILL GÅ RUNT MED EN KARTA ÖVER KANADA! AV ALLA SKETNA LAND? och kanadagäss är dom värsta flygande skadodjuren som finns
Jackorna är dock jävligt snygga och extremt sköna, det kan man inte förneka. Synd att de är förstörda, både på grund av märket (det fysiska märket, alltså) och på grund av vad man skulle bli sedd som om man köpte en.
September 8, 2003
azN- wrote: [quote=Spidey][quote=BelGarath][quote=bjornpadda][quote=festisMER]Vad spelar det för roll om den är äkta eller inte?
De är bara en mössa 350 spänn..
Jo, men lite trist om den är fejk
köper du kläder för märket eller själva plagget i sig?
Folk är bara ute efter märket nu för tiden.....
Som Canadian GOOSE :cy: :cy:
Du tog det från tungan på mig :arg:
Dom är varma och sköna tycker jag, bästa jackan jag haft.. sen att många har det spelar ju ingen roll, det töntiga är om man struntar i att köpa för den är vanlig ju.
January 5, 2002
Pierre C wrote: Dom är varma och sköna tycker jag, bästa jackan jag haft.. sen att många har det spelar ju ingen roll, det töntiga är om man struntar i att köpa för den är vanlig ju.
Jag tycker att det är ruskigt tråkigt att ha något som alla andra har. Ta den välkända Burberryhalsduken som exempel; den är fruktat snygg, en av de snyggare halsdukar som finns, och jag hade gärna köpt en om det inte vore för att man ser minst tio stycken omkring sig var man än går.
October 25, 2003
Bogus^ wrote: [quote=Pierre C][quote=snyde]NK Herrkonfektion. Vet inte vad de kostar, har inte kollat på prislappen.
Kostar inte dom 1400?
Y E S en halsduk för 1.4k? hmmm jag väljer nog att inte säga min åsikt, ni kan nog gissa er till den ändå
Äähh, jag har ett par vantar för det 😛
Nästan iaf.
January 5, 2002
Jobbigt? Lägg av.
Hittade du den inte? Då har du grova problem med att antingen hitta eller se. Sist jag var på NK var för cirkus två veckor sen, och då fanns högar med Burberryhalsdukar inne på NK Herrkonfektion. Chansen finns ju att NK Herrkonfektion sålt slut på den, och då får du köpa den på damplanet istället, inte svårare än så.
Jag råder dig dock att köpa något annat än Burberrys dussinhalsduk.
4 Guest(s)