October 16, 2003
Mind wrote: Det var en dyr mössa, jag köpte en mössa för 14kr på Gekås idag, en vanlig svart mössa med ett vitt märke längst fram.
Påminde rätt mkt om Half life logga, typ ett uppoervänt y.
även kallat "lamda" som det egentligen heter... står för våglängd i fysik samanhang :bok:
June 28, 2001
Bogus^ wrote: [quote=Mind]Det var en dyr mössa, jag köpte en mössa för 14kr på Gekås idag, en vanlig svart mössa med ett vitt märke längst fram.
Påminde rätt mkt om Half life logga, typ ett uppoervänt y.
även kallat "lamda" som det egentligen heter... står för våglängd i fysik samanhang :bok:
hmm, våglängd.
då slipper jag gå runt och tro att det betyder nått knäppt på kinesiska då.
bara ingen nörd tror att jag är ett HL freak.
July 14, 2004
Pierre C wrote: [quote=azN-][quote=Spidey][quote=BelGarath][quote=bjornpadda][quote=festisMER]Vad spelar det för roll om den är äkta eller inte?
De är bara en mössa 350 spänn..
Jo, men lite trist om den är fejk
köper du kläder för märket eller själva plagget i sig?
Folk är bara ute efter märket nu för tiden.....
Som Canadian GOOSE :cy: :cy:
Du tog det från tungan på mig :arg:
Dom är varma och sköna tycker jag, bästa jackan jag haft.. sen att många har det spelar ju ingen roll, det töntiga är om man struntar i att köpa för den är vanlig ju.
det är väl töntigare o köpa den för att alla andra har...som i dom flesta fallen de handlar...om...mainstream..ja för hemska tanke, inte sticka ut :cy:
March 1, 2004
Nomic wrote: [quote=Pierre C][quote=azN-][quote=Spidey][quote=BelGarath][quote=bjornpadda][quote=festisMER]Vad spelar det för roll om den är äkta eller inte?
De är bara en mössa 350 spänn..
Jo, men lite trist om den är fejk
köper du kläder för märket eller själva plagget i sig?
Folk är bara ute efter märket nu för tiden.....
Som Canadian GOOSE :cy: :cy:
Du tog det från tungan på mig :arg:
Dom är varma och sköna tycker jag, bästa jackan jag haft.. sen att många har det spelar ju ingen roll, det töntiga är om man struntar i att köpa för den är vanlig ju.
det är väl töntigare o köpa den för att alla andra har...som i dom flesta fallen de handlar...om...mainstream..ja för hemska tanke, inte sticka ut :cy:
Det finns ju nånting som heter mode..? Eller har jag missuppfattat de där?
Jag har en luva det står Michigan på, inköpt i den lokala konsumbutiken för endast 35:-..
Grå med svart text..
Värmer bra den..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 29, 2004
.doedels wrote: fett töntigt och fråga här vart man kan köpa kläder istället för att gå ut o kolla 😛
NK, Åhlens, Stöms, Bibiloteksgatan, osv.
Jag stack till alla Stadium jag visste om (Stockholmx2, Märsta, Kista, Täby) för att jag ville ha en North Face bones II, som inte fanns. Fick köpa från nätet.
Förresten, var fan ni pengar ifrån?
November 29, 2004
snyde wrote:
Jackorna är dock jävligt snygga och extremt sköna, det kan man inte förneka. Synd att de är förstörda, både på grund av märket (det fysiska märket, alltså) och på grund av vad man skulle bli sedd som om man köpte en.
En klasskompis till mig köpte en Goose och sprättade bort märket. Då är man kunglig 🙂
2 Guest(s)