September 11, 2002
har kört icq sen det kom, och ser ingen anledning till att byta. funkar mycket bra. har också gett msn en chans men det var inget o ha enligt mig.. antar att de har förbättrat msn sen jag testade det för ungefär ett halvår sen men då kunde man iaf inte skicka meddelande till nån som var offline, inte skicka mer än en fil åt gången, inte se nån history mm. det enda positiva jag ser med msn är att man kan komma in på sin hotmail direkt, men det kan iaf jag vara utan.
May 1, 2003
fet_loa wrote: har kört icq sen det kom, och ser ingen anledning till att byta. funkar mycket bra. har också gett msn en chans men det var inget o ha enligt mig.. antar att de har förbättrat msn sen jag testade det för ungefär ett halvår sen men då kunde man iaf inte skicka meddelande till nån som var offline, inte skicka mer än en fil åt gången, inte se nån history mm. det enda positiva jag ser med msn är att man kan komma in på sin hotmail direkt, men det kan iaf jag vara utan.
det är likadant fortfarande...
July 13, 2002
Ogrebeast wrote: MSN är för fjösar som inte lärt sig ICQ. That's it!
Jo å problemet är ju att det är just de "fjortisarna" man behöver hålla skriftlig kommunikation med 🙄 Alla "l33t polerz" (tänkte hålla stilen meddelandet igenom) snackar men med över ventrilo 😀 Massif respect till Segbarn som styrde upp det.
March 10, 2002
Elias667 wrote: [quote=Ogrebeast]MSN är för fjösar som inte lärt sig ICQ. That's it!
Jo å problemet är ju att det är just de "fjortisarna" man behöver hålla skriftlig kommunikation med 🙄 Alla "l33t polerz" (tänkte hålla stilen meddelandet igenom) snackar men med över ventrilo 😀 Massif respect till Segbarn som styrde upp det.
Vad menas med "l33t polerz"? Jag kan inte pratat med mina "vänner" över ventrilo. =/
January 23, 2002
macrus wrote: [quote=Gueno]Använder ICQ bara.
MSN buggar ju sönder datorn fullständigt. 😡
En fråga bara, hur lyckas du med det?
Gueno kan lyckas med det mesta, har förstått det efter att ha tjötat med honom om hans datorproblem lite 😀 🙄
ICQ kör jag.
Men som sagt så finns det ju ibland tjejer som kör MSN men jag konverterar dem så snabbt så möjligt, så just nu är det bara ICQ.
2 Guest(s)