November 29, 2001
JuLmUnD wrote: Körde ICQ förut men la ner de för nått år sen. Msn har mindre jobbig funktioner. ICQ är proppat med skit. Och msn med MSGplus är ju skit skönt.
samma här =)
använder mest ICQ till att snacka med alla slow pokes som inte uppgraderat till MSN än och dogmatiker som vägrar vända de gamla vanorna ryggen 😉
September 12, 2001
UndaC wrote: använder mest ICQ till att snacka med alla slow pokes som inte uppgraderat till MSN än och dogmatiker som vägrar vända de gamla vanorna ryggen
Frågan jag ställer mig är...vad är det för fjortisar du försöker lägga omkull? 🙂
En annan sak är att dom som använder MSN klagar på att ICQ är för svårt.
Hey...vad har dessa personer för hjärnkapacitet egentligen? 🙂
November 29, 2001
skiroy wrote: [quote=UndaC]använder mest ICQ till att snacka med alla slow pokes som inte uppgraderat till MSN än och dogmatiker som vägrar vända de gamla vanorna ryggen
Frågan jag ställer mig är...vad är det för fjortisar du försöker lägga omkull? 🙂
inte svårt, bara bloated
February 12, 2002
UndaC wrote: [quote=skiroy][quote=UndaC]använder mest ICQ till att snacka med alla slow pokes som inte uppgraderat till MSN än och dogmatiker som vägrar vända de gamla vanorna ryggen
inte svårt, bara bloated
Vad betyder de? 😕
Min 14 åriga lilla syster klarar av att använda icq.. Så svårt är det inte..
För det andra så kan nyaste icq göra allt det msn kan plus en massa mer och har det dessutom uppradat å ordnat på ett mycket bättre sätt. 😀
November 29, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=UndaC][quote=skiroy][quote=UndaC]använder mest ICQ till att snacka med alla slow pokes som inte uppgraderat till MSN än och dogmatiker som vägrar vända de gamla vanorna ryggen
inte svårt, bara bloated
Vad betyder de? 😕
Min 14 åriga lilla syster klarar av att använda icq.. Så svårt är det inte..
För det andra så kan nyaste icq göra allt det msn kan plus en massa mer och har det dessutom uppradat å ordnat på ett mycket bättre sätt. 😀
Bloated = fyllt med onödigt skit.
November 26, 2002
boogey wrote: [quote=Öwall]i ICQ skickar du meddelande genom att trycka ctrl+enter, och gör en radbrytning med enter
i msn är det tvärtom =/
eller så använder man sig av tabb+enter som man borde vara van vid från många forum på nätet i ICQ...
men tab+enter kräver två händer, det gillar inte jag.
nu behöver jag bara smälla till med tumme och långfinger
4 Guest(s)