October 22, 2002
det där var ju mäst http://www.mest-lol.com.. hahah
rolig du e =)
March 10, 2002
Catstyle wrote: MSN = Microsoft Network Services
Messenger = Chatprogram där trettonåriga fjortisar med bomull innanför BH'n kan prata om hur mycket vin de har stulit från sina föräldrar.
Varför är inte förkortningen MNS då?
Messenger = en tjänst i windows.
MSN messenger = ett chatprogram.
Windows messenger = ett chatprogram.
Sen vill jag minnas att jag har dig på min kontaktlista Catstyle. 😉
Edit:
Beskrivning av messenger:
Skickar och tar emot meddelanden som skickas av administratörer eller tjänsten Alerter. Denna tjänst är inte kopplad till Windows Messenger. Om denna tjänst stoppas kan inte meddelanden som skickas med tjänsten Alerter att sändas. Om tjänsten inaktiveras kommer inte de tjänster som är beroende av den att kunna starta.
August 20, 2001
Dehman wrote: [quote=Catstyle]MSN = Microsoft Network Services
Messenger = Chatprogram där trettonåriga fjortisar med bomull innanför BH'n kan prata om hur mycket vin de har stulit från sina föräldrar.
Varför är inte förkortningen MNS då?
Messenger = en tjänst i windows.
MSN messenger = ett chatprogram.
Windows messenger = ett chatprogram.
Sen vill jag minnas att jag har dig på min kontaktlista Catstyle. 😉
Och MSN betyder Väl MicroSoft Network om jag inte minns fel?
February 12, 2003
Catstyle wrote: Det är iaf något i den stilen, är jag säker på.
Din kontaktlista måste vara felaktig. 😉
Och du X-Per, du platsar alldeles utmärkt på den beskrivningen.
Inte mitt fel att du är så ensam så att du inte kan ha några vänner på din MSN....det är därför du inte tycker om MSN!
March 10, 2002
Vajsman wrote: Messenger (som vanligvis kallas msn) kan väl användas av alla? Verkar ju bara korkat att inte använda tjänsten bara för att en viss grupp somsnackar om hur mkt vin dom nallat också använder den.
Messenger är fortfarande en tjänst i windows, beskrivningen kan du se längre upp.
June 23, 2002
BelGarath wrote: Msn Messenger är bra ju, varför klagar ni på det?
Det funkar väl lika bra som icq eller något annat chat-program
j**la datanördar som sitter och tror dom är bättre än andra för att dom inte använder messenger
Jo håller med, var mycket skeptiskt till det i början och hatade det verkerligen i början och såg ingen mening med det, det kan ju Marcan intyga. 😉
Men jag ändrade totalt inställning till det ju fler polare som inte brukade vara på internet så ofta var mer och mer på internet och man kunde snacka med dem över internet också.
Tycker MSN Messenger är helt ok, fungerar bra för mig iaf. Stör mig iofs på dem som loggar in o ut 20ggr för att få uppmärkelse.
3 Guest(s)