February 12, 2003
macrus wrote: [quote=x-per]Messenger är ju det bästa kommunikations programmet ju!
Tycker mIRC och ICQ fungerar i stort sett lika bra då isf.
Njae....det är rätt bra på MSN att man hör när man får ett nytt meddelande! och ICQ är så enormt fult så det inte är sant! Iofs finns det skins men hmm det är som att sminka en gris!
June 23, 2002
x-per wrote: [quote=macrus][quote=x-per]Messenger är ju det bästa kommunikations programmet ju!
Njae....det är rätt bra på MSN att man hör när man får ett nytt meddelande! och ICQ är så enormt fult så det inte är sant! Iofs finns det skins men hmm det är som att sminka en gris!
Du hör det i mIRC och ICQ också om du bara ställer in det.
February 12, 2003
macrus wrote: [quote=x-per][quote=macrus][quote=x-per]Messenger är ju det bästa kommunikations programmet ju!
Jo det vet jag att man gör i ICQ.....och på mirc funkar det ju inte så bra med ljud, eller hmm är det bara privata msg du menar att det är ljud på i mirc?
June 23, 2002
x-per wrote: [quote=macrus][quote=x-per][quote=macrus][quote=x-per]Messenger är ju det bästa kommunikations programmet ju!
Jo det vet jag att man gör i ICQ.....och på mirc funkar det ju inte så bra med ljud, eller hmm är det bara privata msg du menar att det är ljud på i mirc?
Om du kan scripta så kan du lätt scripta ihop ett sånt, och det finns såna script att ladda ner också. 8)
August 20, 2001
Dehman wrote: [quote=x-per]Messenger är ju det bästa kommunikations programmet ju!
Jag tycker att det är ganska jobbigt att sitta och skriva "net send" i cmd varje gång man ska prata.
"net send * Hej"
Är ju ganska kul på lan när man har tråkigt och vill bli utslängd 😉
2 Guest(s)