February 12, 2003
Catstyle wrote: Hahahah CMD är fjantigt...
Hugaligen, men men jag lovade ViU, så nu är jag tyst :bok:
ViU ursäkta men jag måste!
Asså fan vad du är vrång.....acceptera att alla tycker olika!
Du är ju så omogen att du tror att allt du tycker är bra ska alla tycka om!
Men men...så blir det när personer försöker att hävda sig via internet när dom itne har något riktigt liv!
July 3, 2001
x-per wrote: [quote=macrus][quote=x-per]Messenger är ju det bästa kommunikations programmet ju!
Tycker mIRC och ICQ fungerar i stort sett lika bra då isf.
Njae....det är rätt bra på MSN att man hör när man får ett nytt meddelande! och ICQ är så enormt fult så det inte är sant! Iofs finns det skins men hmm det är som att sminka en gris!
hört talas om kanske miranda eller kanske centericq för dom som kör linux?
jag har inte använt icq's egen icq-client på flera år...
ICQ äger msn, säg vad ni vill 😛
fördelar med icq:
det är "cleant".
det är snabbt.
medelandet bekräftas att det kommit fram.
man kan skicka meddelanden till de som är offline så kommer det fram när de kommer online.
det är inte en massa töntar som sitter och loggar in och ut eller byter nick till typ "är inte hemma" osv... away mess finns i icq av en anledning!
det finns säkert MASSA fler fördelar med icq... men jag orkar inte sitta o dra dom nu... nån annnan kanske kan fylla på listan? 😉
August 20, 2001
=JoNaZ= wrote: [quote=x-per][quote=macrus][quote=x-per]Messenger är ju det bästa kommunikations programmet ju!
Njae....det är rätt bra på MSN att man hör när man får ett nytt meddelande! och ICQ är så enormt fult så det inte är sant! Iofs finns det skins men hmm det är som att sminka en gris!
fördelar med icq:
det är "cleant".
det är snabbt.
man kan skicka meddelanden till de som är offline så kommer det fram när de kommer online.
det är inte en massa töntar som sitter och loggar in och ut eller byter nick till typ "är inte hemma" osv... away mess finns i icq av en anledning!
det finns säkert MASSA fler fördelar med icq... men jag orkar inte sitta o dra dom nu... nån annnan kanske kan fylla på listan? 😉
De som gjort icq låser inte andra klienter ute (typ trillian, miranda). Det gör microsoft...
November 26, 2002
Jag föredrar ICQ framför msnm också.
Främst för att det verkar vara mer inriktat på chatt, inte monopol.
om man har windows får man kämpa för att bli av med msnm, har man inte det får man kämpa för att få tag på det =)
Sen tycker jag att det inte spelar någon större roll hur det ser ut, eftersom det ändå är gömt hela tiden.
July 3, 2001
DiDi wrote: [quote==JoNaZ=][quote=x-per][quote=macrus][quote=x-per]Messenger är ju det bästa kommunikations programmet ju!
fördelar med icq:
det är "cleant".
det är snabbt.
De som gjort icq låser inte andra klienter ute (typ trillian, miranda). Det gör microsoft...
just det jag... där glömde jag nåt viktigt! 😉
April 27, 2002
Med Miranda får du ett snyggare och enklare interface till ICQ och MSN (om man nu absolut måste ha den skiten också), så antingen är det Miranda som gäller för mig, eller mIRC, som är mitt förstahandsval. varken ICQ eller MSN kommer i närheten av IRC när det gäller kommunikationer.
January 23, 2003
hehe det här blev lite offtopic 🙂
använder inte o kommer inte att börja använda MSN eftersom IRC äger det på alla möjliga sätt.
Messenger = Chatprogram där trettonåriga fjortisar med bomull innanför BH'n kan prata om hur mycket vin de har stulit från sina föräldrar.
:bgrin:
4 Guest(s)