March 5, 2002
Smirnoff wrote: Ja, just nu har man muckat frÄn lumpen! och Àr hemma efter en 12 timmars tÄgresa frÄn boden.
SĂ„ j**la glad.
Lumpen Ă€r det roligaste jag har gjort i mitt liv đ
Precis muckat ifrĂ„n Lv6 hĂ€r i H-stad, jĂ€vligt nice. đ (hade iofs bara fem minuter hem men Ă€ndĂ„ ;))
Kommer nog inte ha sÄ roligt igen.
August 30, 2005
Smirnoff wrote: Ja, just nu har man muckat frÄn lumpen! och Àr hemma efter en 12 timmars tÄgresa frÄn boden.
SĂ„ j**la glad.
Lumpen Ă€r det roligaste jag har gjort i mitt liv đ
fattar inte ricktigt om lumpen Àr det roligaste i ditt liv varför Àr du dÄ glad att du muckar.
sedan hÄller jag med lumpen Àr det roligaste men förstÄr inte vad ordet muck betyder. vi skrek det nÀr vi gick igenom grinden med civila klÀder sedan Äkte man hem. tog vÀl mindre en vecka innan man hade grönstÀllet pÄ igen:)
October 22, 2002
BelGarath wrote: Nu Àr de bara skaffa ett jobb dÄ!
à ngrar inte en sekund att ja valde jobb före lumpen
man ligger 1 Ă„r före alla lumptöntar đ
Lumpentöntar đ
KÀnns lÀtt att sÀga sÄ nÀr man inte gjort militÀr/civilplikt. Lumpen var trevliga 10 mÄnader dÀr man lÀrde sig en del och hade grymt skoj eftersom man blir en sammansvetsad grupp.
Ăr nog svĂ„rt att sĂ€tta fingret pĂ„ vad lumpen ger rent konkret förutom en handfull vĂ€nner som jag trĂ€ffar och har kontakt med fortfarande nu 4,5Ă„r efter muck.
Jag hade skitkul under min lumpartid, skulle vara skoj att trÀffa alla grabbarna för en hejdundrande fest nÄn gÄng. Har fortfarande kontakt med nÄgra av dem, dock har det blivit mer och mer sporadiskt senare Är. Lite styvt 20 Är sedan man muckade nu.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 10, 2002
Smirnoff wrote: [quote=Json_81]Grattis!
Var i boden lÄg du?
i19/Stridsvagn đ
DÀr ser man, VN under CC07? Var först understÀllda dem, men de klarade inte av oss, sÄ vi fick understödja istÀllet.
Json_81 wrote: [quote=Smirnoff][quote=Json_81]Grattis!
Var i boden lÄg du?
i19/Stridsvagn đ
Jag lÄg pÄ gamla A8 (artilleriet) 00-01, finns det nÄgot kvar dÀr eller?
Finns bara ett Artelleriregemente kvar sÄvitt jag vet, A9 i Arvidsjaur, men vad jag har förstÄtt sÄ hÀnger de ihop med Boden eller nÄgot.
July 11, 2002
Dehman wrote:
DÀr ser man, VN under CC07? Var först understÀllda dem, men de klarade inte av oss, sÄ vi fick understödja istÀllet.
Japp, det var vÄran bataljon.
Vi hade förlÀggning ute pÄ robotfÀltet under CC07.
din grupp rÄkade inte understödja oss med en Robot70?
Var ganska kul o fĂ„ prova o leka med roboten och snacka med besĂ€ttningen đ
Det finns enbart ett Artilleriregemente kvar, och det ligger i boden och heter A9, Àr förlagt i S3 gamla kasserner.
A8 lades ner och blev en bataljon under i19 ledning, sedan lades A9 ner i Kristinehamn och flyttades till boden.
Rörigt och idiotiskt
March 10, 2002
Smirnoff wrote: [quote=Dehman] DÀr ser man, VN under CC07? Var först understÀllda dem, men de klarade inte av oss, sÄ vi fick understödja istÀllet.
Japp, det var vÄran bataljon.
Vi hade förlÀggning ute pÄ robotfÀltet under CC07.
din grupp rÄkade inte understödja oss med en Robot70?
Var ganska kul o fĂ„ prova o leka med roboten och snacka med besĂ€ttningen đ
Det finns enbart ett Artilleriregemente kvar, och det ligger i boden och heter A9, Àr förlagt i S3 gamla kasserner.
A8 lades ner och blev en bataljon under i19 ledning, sedan lades A9 ner i Kristinehamn och flyttades till boden.
Rörigt och idiotiskt
Nae vi var radarenheten, men robotgrupperna kom ocksĂ„ frĂ„n mitt kompani. đ
1 Guest(s)