January 23, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....67,00.html
Helt rätt enligt mig. 🙂
Dåligt dock att det ska ta sån tid å göra ett sånt beslut, han skulle förlorat dem direkt enligt mig. :arg:
November 26, 2002
Härligt, äntligen åker det testosteronpumpade svinet fast. Enda sättet att bli av med doping är ta ifrån personen alla internationella titlar, medaljer och rekord som personen innehar. Oavsett om titlarna togs flera år tidigare. Det skulle göra idrottare mycket mer tveksamma till att ta förbjudna preparat.
May 22, 2001
John_lz wrote: Härligt, äntligen åker det testosteronpumpade svinet fast. Enda sättet att bli av med doping är ta ifrån personen alla internationella titlar, medaljer och rekord som personen innehar. Oavsett om titlarna togs flera år tidigare. Det skulle göra idrottare mycket mer tveksamma till att ta förbjudna preparat.
Håller me fullständigt,, Helt rätt...
October 1, 2003
Snorch wrote: Det konstiga med dom som åker fast är ju att de ser alldeles frågande ut och blir ibland skit sur m.m.
konstigt...(?)Men skit bra att han blev av med dem och han borde inte får tävla mer i sitt liv tycker jag :arg:
Håller med, reglerna är ju totalt värdelösa, att man ska behöva dopa sig två gånger (har jag fel ???) för att bli avstängda resten av livet.
March 14, 2001
gyZZ wrote: [quote=Snorch]Det konstiga med dom som åker fast är ju att de ser alldeles frågande ut och blir ibland skit sur m.m.
konstigt...(?)Men skit bra att han blev av med dem och han borde inte får tävla mer i sitt liv tycker jag :arg:
Håller med, reglerna är ju totalt värdelösa, att man ska behöva dopa sig två gånger (har jag fel ???) för att bli avstängda resten av livet.
Ja jag vet inte.. men tycker de ska räcka med en gång...
1 Guest(s)